טסלפפה: השאיפה לעלות ללאומית, אנחנו מגיעים ליהנות

נס ציונה חוגגת על סכנין
נס ציונה חוגגת על סכנין | דני מרון

מוליכת ליגה א' דרום מוכנה למשחק הגביע באצטדיון בנתניה מול הפועל רעננה (שלישי, 19:05): "הבדלי הרמות ברורים, אבל כבר ניצחנו את סכנין". קורצקי שוקל רוטציה, הקשר הקרואטי אנטון פאליץ' הוצע

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים יפתחו כבר מחר (שלישי, 19:05) את סיבוב שמינית גמר גביע המדינה, וביניהם ייערך גם המפגש המסקרן מול הפועל רעננה מתחתית ליגת העל לסקציה נס ציונה, מוליכת ליגה א' דרום שנכנעה בסוף השבוע לראשונה העונה.

הפועל רעננה הפסידה רק פעמיים בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, והיא מקווה שלא להסתבך בגביע המדינה מול סקציה ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר, לאחר שבסיבוב הקודם ניצחה 0:3 את עירוני רמת השרון מהלאומית.

המאמן מנחם קורצקי ביקש לעשות הפרדה בין הליגה ומשחק החוץ בשבת נגד הפועל באר שבע למשחק הגביע מחר. המאמן שוקל לאפשר למספר שחקנים מנוחה ולתת דקות משחק לבלם עידו לוי ששב מפציעה ממושכת, לאלי בבייב, שניר שוקר והחלוצים ג'ורדן פושה ותומר סוויסה. 


פושה. ישוב להרכב של קורצקי במשחק הגביע? (עדי אבישי)

בתוך כך, לקורצקי הוצע לאחרונה הקשר הקרואטי אנטון פאליץ', ששוחרר ממוסקרון בחודש שעבר, כשלושה חודשים בלבד לאחר שעבר מדינמו בוקרשט. הקשר הוצע גם לבני סכנין, שבשל חילופי המאמנים מתמהמהת בנושא. בקיץ הקשר הוצע גם לגיא לוזון, כשאימן את מכבי חיפה. במקביל נמשך המו"מ עם שלומי ארבייטמן ממכבי פתח תקווה.

עופר טסלפפה: "השאיפה הגדולה היא לעלות לליגה הלאומית"
סקציה נס ציונה מקווה להמשיך להדהים דווקא בשבוע בו נעצרה לראשונה העונה. מוליכת ליגה א' דרום הדיחה בסיבוב הקודם בגביע המדינה את בני סכנין, וכעת, אחרי שכנעה 3:2 לבקעת הירדן ורשמה הפסד ראשון, היא תתארח באצטדיון בנתניה אצל הפועל רעננה.

בליגה לנס ציונה יתרון של שמונה נקודות על פני סגניתה מכבי יבנה, וגם בשל כך המאמן עופר טסלפפה מפגין ביטחון ולא נשמע מוטרד יתר על המידה מהפסד הבכורה: "יש הבדלים ברורים בין רעננה לנס ציונה, אבל אחרי שניצחנו את סכנין השחקנים מאוד דרוכים. רעננה בכושר מצוין ואנחנו הפסדנו, אבל המשחק בבקעת הירדן מאחורינו. הפסדנו במגרש קשה עם רוחות חזקות שהפריע לנו לשחק".

איך מפתיעים קבוצה נוספת מליגת העל?
"השחקנים מגיעים לגביע המדינה במטרה ליהנות ממפגש מול קבוצה מהליגה הבכירה. הלחץ הגדול עלינו נמצא במשחקים בליגה א' – למרות היתרון שלנו על מכבי יבנה. אני והקבוצה רוצים לעלות לליגה הלאומית ולכן אנחנו באים לאימוני ההכנה למשחק ולמפגש מחר הכי משוחררים מקצועית", המשיך טסלפפה וניתח, "נתמקד כמובן בנמניה ניקוליץ' ובשמעון אבוחצירה, אבל כמובן שגם כל שם אחר מוכן לשחקנים שלנו ונגיע מוכנים ביחד עם כ-200 אוהדים".


נס ציונה חוגגת את העפלתה לשמינית. תדהים גם בנתניה? (דני מרון)

לנס ציונה עבר מפואר, איך מחברים אותו להווה?
"כל מי שמגיע לאצטדיון של נס ציונה שם לב למוזיאון העבר של המועדון, בו כל השמות הגדולים נמצאים בתמונות על הקירות כדי להזכיר את העבר המפואר מהימים בליגה הראשונה. נס ציונה מועדון מאוד מסודר והניהול ברמה גבוהה שמכוון לעבר העתיד. השאיפה הגדולה היא לעלות בקיץ לליגה הלאומית ומשם לכוון גבוה יותר. כבר אימנתי בהפועל קטמון ירושלים בליגה הלאומית ואני עם הרגלים על הקרקע בנושא המשך דרכי בקבוצה".

הרכבים משוערים
הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה (עידו לוי), מוחמד עלי קאמרה, עמנואל אמבולה (ירדן כהן), בן בנימין, אלי בבייב, נמניה ניקוליץ', מוחמד שכר, כרם ארשיד, שמעון אבוחצירה.

סקציה נס ציונה: עמית שמש, בן סטריקל, גיא עיני, אסף חקק, רביד אשר, בן שמעוני, נאור סבג, אופיר חמו (דניאל תרועה),יוסי אסייג, סהר לוי, דניאל בלומנפלד (גיא עובדיה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי