ברנקו ורגוץ' סובל משבר בצלע, דין מימוני עשוי להצטרף

בלסינג אלקה מול ברנקו ורגוץ'
בלסינג אלקה מול ברנקו ורגוץ' | לירון מולדובן

הבלם הקרואטי של מכבי נתניה שבר צלע ב-2:0 למ.ס אשדוד, לא מן הנמנע ששחקן ק"ש יחתום. דראפיץ' פתח את הלב: "חוששים שלא נהיה בפלייאוף העליון, אם נגיע זה יהיה הישג אדיר". החלמתו של מוחמד מתקדמת

(גודל טקסט)

המשבר במכבי נתניה מעמיק. בתואר האליפות ידעו במועדון שהם לא יזכו השנה, אך אמש (רביעי) הגיעה מכה כואבת נוספת בדמות הדחה מגביע המדינה ב-2:0 מול מ.ס אשדוד, מפעל בו בנתניה שאפו להתקדם ולהיאבק על התואר.

אם מישהו רוצה להבין עד כמה נתניה נמצאת בתקופה לא טובה, הוא מוזמן להסתכל בתוצאות האחרונות של הקבוצה לעומת הסיבוב הקודם: את מ.ס אשדוד פירקה נתניה בסיבוב הקודם 0:3 במשחק חוץ, אך בשני המשחקים שנערכו בשבועיים האחרונים, נתניה לא הצליחה לנצח. את רעננה היא ניצחה גם כן 0:3 בסיבוב הקודם, ובסיבוב הזה סיימה בתיקו בלבד. גם עם מכבי פ"ת שהושפלה בתוצאה 0:4 בנתניה בסיבוב הקודם, הסתיים המשחק בתיקו 1:1 בתחילת השבוע.

בסיום המשחק, הגיע המאמן סלובודאן דראפיץ' לעמדת הראיונות וסיפק מונולוג כנה: "בכושר של היום לא מגיע לנו המקום בטבלה בו אנחנו נמצאים. אנחנו צריכים לקום מהמשברון בו אנחנו נמצאים. יש לנו חשש שלא נהיה בפלייאוף העליון, אבל אני מבקש שתשפטו אותנו בסיום העונה. אם נהיה בפלייאוף העליון זה יהיה הישג אדיר. אנחנו מחכים לנצח 0:1 קטן ולצאת מהמשברון ולדעתי המשחק מול בית"ר ירושלים בא בהזמנה, כי זה משחק קל בגלל שהוא משחק גדול ועם קהל וזה יכול לדחוף את השחקנים. לא נוכל להמשיך לשחק ככה עד סוף העונה. המשחקים הטובים של מכבי נתניה עוד יגיעו".

תוצאות הבדיקה של ברנקו ורגוץ', שנפצע בתחילת המחצית השנייה והוחלף לאחר שסבל מכאבים בלתי נסבלים, הגיעו במהלך הבוקר והחששות התעמתו. הבלם הקרואטי סובל משבר בצלע וייעדר בין חודש לחודשיים. לאור העובדה שגיא גרוס, עדיין לא חזר מפציעתו, בנתניה יבדקו אופציה להתחזק בבלם ישראלי והשם החם שעלה במועדון הוא של דין מימוני מעירוני קריית שמונה, כשלפי גורמים בקבוצה הוא צפוי לקבל את השחרור מאיזי שרצקי. עוד אתמול, גם דן גלזר סבל מחתך באצבע ובתום המשחק נסע לבית חולים איכילוב לחבישה.

בנוגע לעלי מוחמד, הקשר החל השבוע באימונים חלקיים עם הקבוצה ולתפקד בעיקר כג'וקר. בקבוצה מאוד מקווים שהוא יוכל לחזור ולהתאמן באופן מלא עם הקבוצה בימים הקרובים ולהיות בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. השחקן עצמו אמר: "כרגע אני כשיר לשחק משהו כמו 20-30 דקות".

סלובודאן דראפיץ'. המצב קשה (לירון מולדובן)
סלובודאן דראפיץ'. המצב קשה (לירון מולדובן)

ג'ייק רוזנסקי, קשר הרכש היהודי-אמריקאי, היה מיועד לפתוח בהרכב אבל בקבוצה לא קיבלו את מסמך האישור מארה"ב והוא לא היה בסגל. לאחר שפרסמנו שהקשר נבחר במקום ה-44 בדראפט ה-MLS ע"י קולומבוס, התגלה כי בעצם הבחירה בדראפט, הקנתה לעצמה קולומבוס את זכות הראשונים אם השחקן ירצה לחזור אי פעם לליגה האמריקאית. לרוזנסקי חוזה עד תום העונה בנתניה עם אופציה לשנתיים נוספות ולקבוצה מעיר היהלומים זכות ראשונים. נושא המעבר ל-MLS יהיה רלוונטי אם רוזנסקי יהיה שחקן חופשי. אגב, עצם העובדה שנבחר רק בסיבוב השני מעיד על מטרתה של קולומבוס להחזיק בזכות ראשונים עליו.

בקבוצה הסבירו, שדיא סבע לא פתח בהרכב כיוון שלא רצו לסכנו מבחינה בריאותית. מלך שערי הליגה, חווה בשנתיים האחרונות פציעות רבות וסבל מעייפות ובקבוצה הרגישו שלא כדאי לפתוח עמו.

דיא סבע. לא רצו לסכנו (לירון מולדובן)
דיא סבע. לא רצו לסכנו (לירון מולדובן)

לקראת המשחק ביום שני, יחזור ניקו אולסק מריצוי עונש הרחקה של חמישה כרטיסים צהובים וגם ערן לוי, שנעדר אמש כהמשך למחלה שמנעה ממנו לשחק מול מכבי פ"ת, צפוי לחזור. בנוגע למוחמד, הערכת מצב מחודשת תתקיים בסוף השבוע.

ומה בנוגע לחיזוק? שבוע בלבד נשאר לסגירת חלון ההעברות ובקבוצה עדיין שוברים את הראש בנוגע לחיזוק. גם המאמן סלובודאן דראפיץ', סיפר על לבטיו: "כשאני מסתכל מסביב שמאלה וימינה אין הרבה מציאות. יש מחשבות ואני לא יכול לשתף. מחר נבוא למשרד ונחשוב מה יש על המדף. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. רק אנחנו ולא מישהו מבחוץ יסדר את העניין". בנתניה לא יצרפו שחקן בכל מחיר, ואם לא ייפול לידיהם שחקן 'שובר שוויון', ישמרו על התכנית המקורית לצרף שחקן הגנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי