הגרלת רבע הגמר: מכבי חיפה נגד הפועל חיפה, ב"ש נגד ק"ש

קהת, ברסקי
קהת, ברסקי | ערן לוף

שני שופטי עבר שלפו את הכדורים שקבעו גם שבית"ר ירושלים תפגוש את הפועל כפר סבא ואשדוד מול רעננה. המשחק הראשון יתקיים בין ה-6 ל-8 בפברואר והגומלין ב-27 בפברואר ל-1 במארס

(גודל טקסט)
אחרי שסילקה בסיבובים קודמים את מכבי והפועל תל אביב, תינתן למכבי חיפה ההזדמנות לסיים את דרכה של היריבה העירונית הפועל חיפה כאשר השתיים ייפגשו לצמד משחקי רבע גמר הגביע, בשיטת בית וחוץ.


האלופה הפועל באר שבע תפגוש לצמד המשחקים את הפועל קריית שמונה, בית"ר ירושלים תתמודד בפעם השלישית מול יריבה מהליגה הלאומית, הפועל כפר סבא, אחרי שגברה הערב 1:2 על הפועל מרמורק. המשחק הרביעי והאחרון בשלב רבע הגמר יהיה בין מ.ס אשדוד והפועל רעננה. 




המפגשים ייערכו בין ה-6 ל-8 בפברואר ובין ה-27 ל-1 במארס בפברואר. משחק חצי הגמר יתקיימו בסמי עופר בין ה-30 במארס ל-2 באפריל והגמר בטדי ב-8 או ב-9 במאי.


מכבי חיפה – הפועל חיפה
מכבי חיפה והפועל חיפה כבר נפגשו בגמר גביע המדינה אי שם בשנת 1963 והאדומים ניצחו 0:1. אלא שבעוד לאדומים יש רק עוד שני תארים (ושלושה בסה"כ), הירוקים זכו גביע לא פחות משש פעמים, לאחרונה בעונת 2015/16 עם 0:1 על מכבי תל אביב.


מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר הגיב להגרלה: "מדובר בחוויית כדורגל כפולה לאוהדי הכדורגל בחיפה. קבוצה שרוצה לזכות בגביע המדינה חייבת לעבור חמש יריבות וזה מה שננסה לעשות".


הפועל באר שבע – הפועל קריית שמונה
בכר נגד איזי, אלופת השנתיים האחרונות מול אלופת 2012 שירדה מנכסיה מאז עזב אותה מאמן באר שבע הנוכחי. בעונה שעברה נפגשו השתיים בשלב שמינית גמר הגביע והצפוניים היו ניצחו 1:2 והדיחו את האדומים מהדרום, אחד מההפסדים הבודדים של האלופה בטרנר.



קריית שמונה עולה לרבע הגמר על חשבון באר שבע בעונה שעברה (דני מרון)


מאמן עירוני קריית שמונה חיים סילבס אמר על ההגרלה: "מקבלים באהבה  כל הגרלה ומאמינים ביכולת שלנו לנצח בכל מגרש".



אשדוד – רעננה  

שתי הקבוצות עסוקות במאבקי הישרדות אבל אין ספק שהגעה למעמד חצי גמר הגביע תיתן למנצחת גם סיפוק ואולי ביטחון במשחקי הליגה הקשים.


דובר אשדוד, אוהד צווייג: "שמחים להיות שותפים להמשך הקמפיין בגביע ובצמד המשחקים מול רעננה. מקווים לעבור לשלב הבא ולהיות בחצי הגמר המכובד". מרעננה נמסר בתגובה: "נכון לעכשיו אנחנו מתרכזים אך ורק במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע. כשיגיע הזה נעסוק בצמד המשחקים מול אשדוד".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי