עזרא וקלטינס יפתחו בבית"ר, בכורה לז'וטאוטאס בכפ"ס

ריימונדס ז'וטאוטאס, יצחק שום
ריימונדס ז'וטאוטאס, יצחק שום | אתר רשמי

בקבוצה מהבירה לא מקלים ראש ביריבה מהלאומית לקראת רבע גמר הגביע (שלישי, 19:00), סילבסטר עשוי לקבל דקות בכורה. הליטאי יעמוד לראשונה על הקווים, שום: "המשחק תלוי יותר בבית"ר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תיקח מחר (שלישי, 19:00) פסק זמן מקרבות הצמרת בליגת העל ותצא למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא מצמרת הליגה הלאומית, במסגרת רבע גמר גביע המדינה. כזכור בשלב הזה בגביע, מדובר במפגש כפול של בית-חוץ, כאשר הגומלין ייערך בעוד שלושה שבועות בטדי.


"כל משחק חשוב עבורנו, ובטח שלא נזלזל בקבוצה שעושה עונה טובה ונמצאת בצמרת הליגה הלאומית", אמרו בקבוצה. "הגביע הוא מפעל חשוב, לא פחות מהליגה, וכרגע רק המשחק מול כפר סבא מעניין אותנו ובו אנחנו מרוכזים".



בצוות המקצועי עשויים לתת מנוחה למספר שחקנים, כדי לעשות חלוקת עומסים בסגל השחקנים. חן עזרא שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי לשוב להרכב וגם דוד קלטינס שנכנס כמחליף בניצחון הליגה נגד מכבי חיפה בשבת, צפוי לפתוח. יעקב בריהון ועופר ורטה עשויים גם הם לקבל מחר את חולצת ההרכב, כאשר חלוץ הרכש הסלובקי יאקוב סילבסטר, שעדין לא בכושר משחק מלא, עשוי לקבל דקות בכורה במדים הצהובים-שחורים.


מהמקום השני בליגה הלאומית, הפועל כפ"ס תארח באצטדיון לויטה את בית"ר ירושלים במשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה. מי שיערוך הופעת בכורה כמאמן על הקווים של הירוקים מהשרון הוא ריימונדאס ז'וטאוטאס, קשר העבר של נבחרת ליטא ומכבי חיפה.


דוד קלטינס. יפתח בהרכב (דני מרון)
דוד קלטינס. יפתח בהרכב (דני מרון)


בעלי הפועל כפר סבא יצחק שום אמר לקראת המשחק: "משחק נגד בית"ר ירושלים הוא תמיד משחק גביע טיפוסי בו אנחנו פוגשים מועדון גדול בכדורגל הישראלי. אימנתי בעבר את בית"ר ירושלים וזכיתי בדאבל, גביע המדינה ואליפות. הפועל כפר סבא תעשה כל מאמץ במשחק הזה, כי לגביע חוקים משלו ובכל מקרה המשחק מחר תלוי יותר בבית"ר ירושלים".


הפועל כפר סבא רוצה להתאושש לאחר ה-1:1 נגד מכבי הרצליה בסוף השבוע האחרון. הקבוצה קיימה היום את האימון המסכם, אותו העביר ז'וטאוטאס, שמחזיק בחוזה במועדון עד סיום העונה. המשחק המסקרן ימשוך קהל רב, בהם גם אוהדי בית"ר ירושלים, ומסתמן שכ-3,500 צופים יגיעו מחר לאצטדיון בכפר סבא. ההרכב יקבע רק מחר לאחר שיתברר מצבם של שני שחקנים שהתלוננו על פציעה קלה.


ריימונדס ז'וטאוטאס. בכורה קשה (הפועל כפ
ריימונדס ז'וטאוטאס. בכורה קשה (הפועל כפ"ס, האתר הרשמי)

הרכבים משוערים

הפועל כפר סבא: בן ויצמן, תום שלח, דושאן מאטוביץ', סהר בראון, דן עזריה, מיקי יאזו, רז כהן, עוז פרץ (סתיו נסיקובסקי), עידן דוד, רן יצחק, פטר נווארה.


בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו, חן עזרא, יעקב בריהון, ז'אורז'יניו.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי