וארן נפצע. בן זקן: יודע להתנהל עם הקריאות של הקהל

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

החלוץ ייבדק בימים הקרובים. מאמן בית"ר ירושלים התייחס להתנהגות האוהדים ב-0:2 על הפועל כפ"ס ברבע הגמר, ז'וטאוטאס: "אין שום סיבה שלא נהפוך את התוצאה בטדי"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שלישי) 0:2 את הפועל כפר סבא במפגש הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בטדי בעוד כשלושה שבועות.

הבשורות הרעות הגיעו מכיוונו של החלוץ אנתוני וארן שמתח את השריר ויעבור בדיקה בימים הקרובים. השחקן נמצא בספק לקראת המשחק בשבת מול הפועל אשקלון.

המאמן בני בן זקן אמר בסיום: "משחק לא גדול שלנו, אבל אנחנו מרוצים מאוד להוציא 0:2 במגרש לא פשוט מול קבוצה טובה מאוד. תמיד קשה בגביע, יש משהו שמאזן את הפערים. אנחנו מאוד שמחים מהיתרון, אבל יודעים שיש גומלין".

הקריאות מהקהל: "אנחנו מתנהלים עם זה כבר הרבה זמן. ננסה להמשיך להתרכז בצד המקצועי".

על סילסבטר: "הוא נמשך טוב למשחק, ראינו צד מאוד טוב שלו. הוא מטפל טוב בכדור ומשחק בחוכמה. נכניס אותו לאט לאט למשחק".


על השער של בניון במדי מכבי פ"ת
: "אני מאוד אוהב את יוסי ושמחתי בשבילו".

ריימונדס ז'וטאוטאס. מאמין (עדי אבישי)
ריימונדס ז'וטאוטאס. מאמין (עדי אבישי)

הקשר דוד קלטינס הוסיף: "ידענו שכפ"ס קבוצה מאומנת וציפינו למשחק קשה. אני שמח שעשינו תוצאה טובה. אני בטוח שלא נקל ראש בגומלין, כבר היו דברים מעולם. לא נבוא שאננים ונגיע כדי להשיג את היעד שלנו".

המאבק על ההרכב: "אף פעם המקום שלי לא היה בטוח. זה טוב לקבוצה שיש תחרות בריאה".

מהעבר השני אמר ריימונדס ז'וטאוטאס: "היינו חסרי מזל, כי הגענו להזדמנויות הבקעה ולא ניצלנו אותם, אבל עדיין הסיפור לא נגמר. השחקנים נתנו את כל הנשמה, ואני כבר חושב על המשחק מול הפועל עפולה. אין שום סיבה שלא ננצח בטדי ונהפוך את התוצאה. אני שמח לחזור לישראל".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי