קורצקי: מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה שמוכיחה את עצמה כל משחק

קורצקי
קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רעננה התייחס למשחק בשבת (16:00, ספורט4) מול הפועל חיפה: "חייב לפרגן לקלינגר על עונה מדהימה, מביא אותם לצמרת בזכות ולא בחסד". בקבוצה מרוצים מה-1:1 מול מ.ס. אשדוד בגביע: "עצרנו את כדור השלג"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה שסיימה אמש (רביעי) בחוץ נגד מ.ס. אשדוד במשחק הראשון של קבע גמר גביע המדינה והעבירה את ההכרעה למשחק הגומלין בעוד כשלושה שבועות לאצטדיון נתניה. בשבת הקרובה (16:00, שידור ישיר בספורט4) היא תפגוש את הפועל חיפה, שרוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון.

המאמן מנחם קורצקי התייחס ליריבתו בשבת: "אני חייב לפרגן לניר קלינגר על עונה מדהימה שהוא עושה בהפועל חיפה עם שינוי מינורי בסגל – הוא מצליח להביא אותם לצמרת הגבוהה, בזכות ולא בחסד. מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה שמוכיחה עצמה משחק אחרי משחק, אבל יש לנו את המטרות ואת הרצונות שלנו. אחרי שני הפסדים בליגה אנחנו חייבים לבוא חדים ומחויבים כדי לקחת את הנקודות, זה משהו שמאוד חשוב לנו".

לגבי ה-1:1 מול אשדוד אמר המאמן: "במצב שלנו התנתקנו אתמול מקרבות התחתית בליגה, אני חושב שבשלבים האלו בגביע ובמעמדים האלו חובה על קבוצה לבוא בשיא הרצינות. נכון שהגענו בהרכב חסר בגלל פציעות ושחקנים שהיו צריכים מנוחה, אבל אני מאוד גאה בשחקנים שהחליפו אותם, כי זה נותן לנו הרבה חומר למחשבה לגבי ההמשך ומוכיח שיש לנו סגל טוב ואיכותי ותחרות על ההרכב. זה אמנם רק הראשון מבין שני משחקים, אבל מבחינתי השגנו את התוצאה שרצינו. ברור שיהיה לנו קשה במשחק השני בכדי שנוכל לעבור לחצי הגמר, אבל זו המטרה שלנו".

 
ולא רק קורצקי, בקבוצה מהשרון חשו הקלה וטענו שההפסד בליגה להפועל עכו ישב לשחקנים חזק בראש והיה חשוב שלא להפסיד שוב. "לא רצינו ליצור כדור שלג מתגלגל וה-1:1 טוב לביטחון להמשך", אמר שחקן בקבוצה. "נעשה שוב הפרדה קצרה להמשך הליגה ואז נדבר על הגשמת חלום העלייה לחצי הגמר".


דסה. זכה למחמאות (אודי ציטיאט)

התגלית של המשחק הייתה המושאל ממכבי תל אביב אור דסה שסיפר: "ההחלטה לעבור להפועל רעננה היא של אחי אלי. אני רוצה לשוב בתום העונה למכבי תל אביב". קורצקי האמר על דסה: "ידענו שהבאנו שחקן שמוסיף איכות ותחרות בהרכב, אור דסה יהיה שחקן הרכב חשוב בקבוצה". במועדון הוסיפו: "דסה מחבר את הפועל רעננה, הוא שחקן שהיה חסר לצדו של נמניה ניקוליץ', הוא ישוב למכבי תל אביב עם איכויות והמון ניסיון שיצבור".

המאמן קורצקי התייחס גם לחלוץ עמנואל מאיוקה ששב לישראל וזכור מימיו בצהוב: "מאיוקה עדיין חלוד וכשיסיר את החלודה נקבל ממנו את העוצמות שלו. צריך להיזהר ולעשות זאת לאט לאט". בהפועל רעננה כבר פותחים בהכנות למשחק בשבת בבית נגד הפועל חיפה ומזכירים כי הפועל רעננה לא ניצחה העונה בבית בליגה. הצוות המקצועי נתן מנוחה למספר שחקנים בהם ניקוליץ' ובן והבה, כמו לקשר רועי שוקרני המתאושש ממחלת השפעת. בקבוצה קיבלו חזרה לאחר פציעה ארוכה את הבלם עידו לוי.

החלוץ מוחמד כליבאת אמר לקראת המשחק מול הפועל חיפה: "ידענו שהמשחק מול אשדוד בגביע יהיה קשה, רצינו גם לשחק על תוצאה כדי שנבוא לגומלין בהרגשה טובה, ונעשה את המוטל עלינו. התוצאה עם שער החוץ שכבשנו אומרת שהסיפור בידיים שלנו – העברנו את ההכרעה לבית שלנו ונקווה שבגומלין נעבור לשלב הבא. בנוגע להפועל חיפה, ברור שאנחנו לא במצב אידיאלי, הקבוצה התחזקה ואנחנו רוצים להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי, זה הולך להיות משחק מאוד קשה מול קבוצה שנלחמת בצמרת, אבל כמו שראינו בליגה הזו – אף קבוצה לא נופלת מאף קבוצה. אם נבוא דרוכים ומוכנים ונדע מה אנחנו צריכים לעשות – נוכל להוציא את שלושת הנקודות בבית, אני מקווה שנתעלה על עצמנו וננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי