תורג'מן: מאכזב. רעננה לא הגיעה לשום מצב משמעותי

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד מאוכזבים מ-1:1 נגד הפועל רעננה בקבע גמר גביע המדינה. "רוצים ניצחון בגומלין", אמר המאמן הנחוש שהתייחס גם למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע: "להגיד עכשיו שאנחנו יכולים לנצח יהיה מאוד יומרני"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד אחרי ה-1:1 אמש (רביעי) נגד הפועל רעננה במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. "ידענו שלא ניצחנו את הפועל רעננה מעולם והיינו קרובים לעשות את השינוי", אמר שחקן בקבוצה. "ההחמצות בסיום מנעו שינוי היסטורי עבורנו, עכשיו נמתין למפגש הגומלין".

המאמן עמיר תורג'מן אמר בסיום: "אני מאוכזב כי הפועל רעננה לא הגיעה לשום מצב משמעותי מול השער. אנחנו עם הפנים קדימה. נכון שלרעננה שער חוץ יקר, אבל אנחנו רוצים ניצחון בגומלין". המאמן איפשר למספר שחקנים ובראשם גדי קינדה, איגור פיליפנקה ומאוריסיו מנוחה לקראת המשחק בליגה בחוץ נגד הפועל באר שבע.

"היה נכון לאפשר למספר שחקנים מנוחה ולראות את אלו שלא שיחקו או עשו זאת מעט העונה", הוסיף תורג'מן. "חלק לקחו את ההזדמנות שקיבלו והוכיחו עצמם, אחרים פחות. שחקני הרכש שהגיעו בחלון ההעברות צריכים לעזור ולהראות את עצמם ורואים את החשיבות בהרכב של וובה בראון ואת ההשתלבות של האחרים. כבר מרגישים את העוצמה יותר מאשר לפני חודש חודשיים. אני חושב שיש משחקים שצריך לדעת להרוג ולנצח".


שחקני אשדוד מאוכזבים מהתיקו (לירון מולדובן)

על החלוץ החדש דור ג'אן אמר המאמן: "ידענו שייקח זמן להשתלבות של דור וזה חלק מתהליך. הוא משקיע ויש לו איכות משחק, ואם לא, שחקנים אחרים יעשו זאת. כך היה בהתחלה גם עם בלסינג אלקה. יש באשדוד שישה שבעה שחקנים עם כישרון גדול שצריכים לעזור ולהראות את עצמם". לקראת משחק הליגה הקרוב בחוץ נגד הפועל באר שבע אמר תורג'מן: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ ונגיע אליו דרוכים ומאוד נחושים לעשות את המקסימום. להגיד עכשיו שאנחנו יכולים לנצח יהיה מאוד יומרני". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי