קורצקי: לא נעלה להתגונן, נעשה הכל כדי להיות בחצי הגמר

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

אחרי ה-1:1 במשחק הראשון, הפועל רעננה מתכוננת לגומלין רבע גמר גביע המדינה בשלישי (19:45) מול מ.ס. אשדוד, שמעולם לא ניצחה אותה. תורג'מן לשחקניו: "סטטיסטיקות סופן להישבר"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תארח מחר (שלישי, 19:45) באצטדיון בנתניה את מ.ס. אשדוד למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה אחרי ה-1:1 במפגש הראשון באצטדיון הי"א באשדוד. רק בשבת נפגשו שתי הקבוצות במסגרת ליגת העל, בו ניצחה החבורה של מנחם קורצקי לראשונה מזה שנה במגרשה הביתי בנתניה את אשדוד 1:2.


קורצקי לא נשאר בשבת לצפות במשחקה של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה, שעשויה להיות היריבה של הפועל רעננה בחצי הגמר גביע במידה ששתי הקבוצות יעברו שלב ובהתאם להגרלה. הקבוצה קיימה הבוקר את האימון המסכם בו דרש המאמן משחקניו להתרכז אך ורק במשחק נגד אשדוד ולא לחשוב כלל על מפגש הליגה במחזור הקרוב בחוץ נגד מכבי פתח תקווה.



"יש לנו שער חוץ מהמשחק הראשון, אבל לא נעלה כדי להתגונן ולשמור על התוצאה", אמר קורצקי. "אשדוד קבוצה מאוד איכותית ומאוד מאומנת וראינו שלא היה לנו קל בשני המשחקים נגדה בגביע ובליגה. חצי הגמר מאוד מעניין ונעשה הכל כדי להיות שם".



קורצקי. לא יעלה להתגונן (עדי אבישי)


שחקן בקבוצה הוסיף: "אנחנו לא זוכרים מתי הפועל רעננה הייתה בעבר, אם בכלל, בחצי גמר הגביע והשאיפה היא להיות במעמד המרגש הזה. פער שמונה הנקודות מהקו האדום נותן לנו ביטחון במשחק לא פשוט, נגד קבוצה שמעולם לא ניצחה את רעננה וזה האתגר שלה". נראה כי יהיו לפחות שינוי אחד או שניים בהרכב כדי להוריד עומס ממספר שחקנים, אבל רק מחר תתקבל ההחלטה בנושא.


תורג'מן ואשדוד נגד ההיסטוריה

בצד השני, שלושה ימים אחרי שהפסידה להפועל רעננה 2:1 בנתניה, מ.ס. אשדוד תפגוש שוב את החבורה של קורצקי בגומלין רבע גמר גביע המדינה אחרי ה-1:1 הביתי במשחק הראשון. כאמור, הקבוצה מעולם לא הצליחה לנצח את היריבה מהשרון והמאמן עמיר תורג'מן הבהיר לשחקניו על חשיבות ההעפלה לחצי הגמר ובנושא ההיסטוריה בין שתי הקבוצות הוסיף שכי סטטיסטיקות שנרשמות סופן להישבר.

המאמן הבהיר לשחקניו כי ההכנות המקצועיות שנעשות הן אך ורק למשחק נגד הפועל רעננה כדי להוריד עומסים ולבצע שינויים לקראת המשחק בשבת בליגת העל נגד מכבי תל אביב באצטדיון הי"א. לאימוני הקבוצה חזר אתמול הקפטן טום בן זקן שהחלים ממחלת השפעת וההחלטה אם ישוב לעמדת המגן במקומו של יצחק אספה תתקבל רק מחר. שחקנים נוספים המועמדים להרכב הפותח הם שחר פיבן, בנצי מושל ואור אינברום.


 


תורג'מן. השיחות לשחקנים יעזרו? (לירון מולדובן)


תורג'מן אמר: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה עיקשת שפגשנו לפני מספר ימים. משחק גביע תמיד מעניין ומרגש וכל אחד רוצה להתקדם קדימה ולהגיע לשלבים הסופיים. אנחנו צריכים לבוא ממוקדים, מפוקסים ודרוכים למשחק נגד קבוצה מאד טובה".


הרכבים משוערים
הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, מוחמד עלי קאמרה, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', רועי זיקרי (אור דסה), כארם ארשיד, שמעון אבוחצירה.


מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן (יצחק אספה), שחר פיבן (ויקטור גנב) איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, בנצי מושל, בלסינג אלקה (אור אינברום), דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי