בקריית שמונה מתלבטים בין גוזלן ויחזקאל לקראת באר שבע

שובל גוזלן מול דלה איינוגבה
שובל גוזלן מול דלה איינוגבה | לירון מולדובן

"עלייה לחצי הגמר עשויה להציל לנו את העונה", אומרים במועדון לקראת משחק הגומלין ברביעי (19:00) בגביע. סילבס: "מטרה לא פשוטה, אבל אני בטוח ביכולת של השחקנים". זועבי ימשיך בשער, ניצן צפוי לחזור בשבוע הבא

(גודל טקסט)

 הפועל קריית שמונה סיימה היום את הכנותיה לקראת המשחק השני ברבע גמר גביע המדינה מחר (19:00) מול הפועל באר שבע. במועדון הצפוני מבינים את חשיבות המשחק ובמיוחד לאחר שהקבוצה אכזבה בליגה וסיימה בפלייאוף התחתון.

"המטרה שלנו הייתה להגיע לפלייאוף העליון ונכשלנו", אמרו במועדון, "עלייה לחצי הגמר והעונה הזאת תהפוך לטובה". קריית שמונה תגיע למשחק הזה ללא השוער איתמר ניצן והקשר עדן שמיר הפצועים. ניצן צפוי לחזור לסגל כבר בשבוע הבא ובכל מקרה בקריית שמונה סומכים על השוער השני מהדי זועבי.

המאמן חיים סילבס והצוות מתלבטים אם להעלות במערך של שלושה בלמים כאשר איאד אבו עביד, שיחזור מהשעייה, יפתח כמגן ימני. התבלטות בחלק ההתקפי היא בין שגיב יחזקאל ושובל גוזלן, שחזר להרכב מול בני יהודה.


גוזלן. יחזקאל נושף בעורפו (לירון מולדובן) 

סילבס אמר: "מוכנים ודרוכים לקראת המשחק ולקראת המטרה הלא פשוטה שלפנינו. יחד עם זאת אני בטוח ביכולת של השחקנים שלי. אין ספק שמעבר לשלב הבא יכול לשפר עבורנו משמעותית את העונה".

הרכב משוער: מהדי זועבי, איאד אבו עביד, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, עידן נחמיאס, מילוש רדובייביץ, אפונסו טיירה, עומר לקאו, מוחמד שכר, נייגל האסלבנק, שובל גוזלן (שגיב יחזקאל).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי