שמו ורד: בית"ר בחצי הגמר אחרי 0:0 מול כפר סבא

ורד קלטינס
ורד קלטינס | דני מרון

הצהובים שחורים חגגו עלייה לארבע הגדולות במשחק מאופס בטדי (0:2 בסיכום הכללי) והתבשמו בדקה ה-90 עם חזרתו של הקשר מפציעה ארוכה. על ההתמודדות עצמה שהתנהלה בהרכבים חסרים חבל להרחיב

(גודל טקסט)

בדקה ה-90 הרגישו האלפים הבודדים שהגיעו לטדי שהיה שווה להגיע. עידן ורד, מי שהוביל את בית"ר ירושלים בחלק הראשון של העונה (ארבעה שערים ושישה בישולים), פשט את בגדי האימון ועלה לכר הדשא אחרי יותר משלושה חודשים. אמנם לשתי דקות בלבד ועדיין היה שווה לסבול לאוהדים הצהובים שחורים לסבול את המשחק הנורא הזה.

שאלה: אם בית"ר ניצחה את המשחק הראשון 0:2 (ושוב הוכח אגב כמה פסולה שיטת שני המשחקים) ושתי הקבוצות עלו בהרכבים חסרים מאוד, משמע ברור לכולנו שהירושלמים בחצי הגמר, איזה טעם היה לקיים את ההתמודדות? וכך זה אכן נראה. משחק ברמה בינונית ומטה אפילו לגבי משחק אימון. 

נזכור גם את הפציעה הלא נעימה של אור וקנין שההזדמנות שקיבל לפתוח בהרכב הצהוב שחור נגמרה אחרי שלוש דקות ואת יעקב בריהון ובעיקר דייויד בויסן שממש לא לקחו אותה בשתי ידיים. מנגד, יאקוב סילבסטר נראה מצוין והיה החד והמסוכן בבית"ר. עם ורד אכן יחזור מהר לכושר ולצידו שחקנים כמו סילבסטר, איתי שכטר, חן עזרא, אריק סאבו, אנתוני וארן וקלאדומיר פריירה הצהובים שחורים יהיו המכונה ההתקפית הכי מפחידה בליגת העל.  


עידן ורד. נכנס בדקה ה-90 (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, דוד קלטינס, טל כחילה (שון גולדברג 63), חן דילמוני, קלאודמיר, אריק סאבו, אור וקנין (אופיר קריאף 3), יעקב בריהון, דייויד בויסן, יאקוב סילבסטר.

הפועל כפר סבא: בן וייצמן, מיקי יאזו, חליל פריג' (דן עזריה 43), סהר בראון, יובל יוסיפוביץ', בן כוואז, עידן דוד, יוחאי קריב, סתיו נסיקובסקי, דרווידאס שרנאס, עומר פדידה.


אוהדי בית"ר בקטע פורימי (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 3: אור וקנין סובב את הברך ויצא. איזה גורל אכזרי לקשר הצעיר כעד שקיבל הזדמנות. קריאף שהחליף אותו ירד לעמדת הבלם (כמו הכוונה המקורית לגביו כשחתם) וקלטינס עובר לקישור.


וקנין. איזה חוסר מזל (דני מרון)

דקה 18: בריהון, טוב בבית"ר בדקות הראשונות, שלח כדור עומק נהדר לסילבסטר אבל הבעיטה הלכה החוצה ממצב מצוין.

דקה 20: כפר סבא לא נשארת חייבת: תחילה עידן דוד מסבסב את קריאף ברחבה אבל לבסוף נבלם והכדור הורחק, ומיד אחר כך נשלח כדור עומק לשרנאס, קליימן גלש והקדים.

עידן דוד. הזדמנות לעשות אודישן לטביב, הבעלים של בית"ר אוהב כישרונות מהליגה השנייה (דני מרון) 


דקה 29:
קלטינס ירה מ-20 מטרים לקרן ואת הכדור חופשי קלט סילבסטר שבעט פצצה ששוב טסה לקרן.

דקה 38: וקנין חזר מחדר ההלבשה לספסל ובבית"ר ישלחו אותו ל-MRI כשהתקווה היא שלא מדובר בקרע ברצועות.


קלאודימיר. כמו סדרן עבודה  (דני מרון)

דקה 45: סילבסטר המצוין השתלט על כדור על קו ה-16 והכניס עומק לבויסן שבעט היישר לגופו של וייצמן. הדני עדיין לא בעניינים.


בויסן. סילבסטר הוא לא (דני מרון)

דקה 60: פדידה ירה היטב אבל מעל המשקוף של קליימן.


סילבסטר. הכי טוב בבית"ר (דני מרון)

דקה 64: סאבו נשלח לרחבה אבל בעט ברשלנות החוצה.

 ורד נכנס ומיד מגיע להזדמנות. רגעי השיא של המשחק (דני מרון)

דקה 90: נגאלנו מהשעמום עם כניסתו של עידן ורד לאחר שלושה חודשי היעדרות וכבר בנגיעה הראשונה נגח הקשר למסגרת ושוער כפר סבא הדף לקרן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי