גילי ורמוט ורוסלן ברסקי שבו לאימונים וצפויים לשחק בחצי הגמר

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | אריאל שלום

בהפועל חיפה מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול הפועל רעננה ומקווים שכ-10,000 אוהדים אדומים ימלאו את היציעים. הפצועים התאוששו ויהיו כשירים, קלינגר ביקש לשמור על ריכוז

(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה לפגרת הנבחרות עם ניצחון 1:2 בנתניה על מכבי תל אביב משער בתוספת הזמן, וכעת בכרמל מוכנים ליציאה לקרבות הישורת האחרונה ובמוקד שתי חזיתות: גביע המדינה ומאבק האליפות.

במועדון מתכוננים בשלב זה אך ורק למשחק חצי הגמר ביום ראשון מול הפועל רעננה, אולם הקבוצה אינה מתאמנת בסגל מלא בעקבות שחקני הנבחרות השונות ולכן המאמן ניר קלינגר טרם ערך אסיפה לקראת המשחק. בכל מקרה שוחח המאמן עם השחקנים וביקש מהם לשמור על ריכוז והזהיר כי מדובר במשחק קשה.

בחיפה חוששים כי רעננה תגרור אותם להארכה ושם יחסי הכוחות כבר יהיו שווים: "רעננה קבוצה מצוינת שהוכיחה את עצמה בשבועות האחרונים ומצפה לנו משחק מאוד קשה. מצד שני כבר הוכחנו שאנחנו יודעים לעבור אתגרים ונקווה לעבור גם הפעם", אמרו הבוקר בכרמל. במועדון מקווים להגיע למשחק עם סגל מלא, כאשר גם רוסלן ברסקי שנפצע מול הצהובים לפני עשרה ימים וגם גילי ורמוט מתאמנים באופן מלא וצפויים להיות כשירים.


גילי ורמוט. אמור לשוב לסגל בחצי גמר הגביע (ערן לוף)

דבר נוסף שגורם לאופטימיות אצל האדומים זאת העובדה שלקבוצה יהיה רוב משמעותי ביציעים, עד כה כ-8,000 אוהדים אדומים כבר הבטיחו את מקומם במשחק ובחיפה מקווים כי כל הכרטיסים שהוקצו לקבוצה יימכרו עד סוף השבוע. "זה הזמן בו אנחנו רוצים וצריכים את הקהל שלנו", סיפרו. הבעלים יואב כץ ינחת לקראת סוף השבוע בישראל, יצפה במשחק ולאחר מכן יתחיל בסבב שיחות עם שחקנים לגבי חוזים לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי