בן זקן: אנחנו מאמינים ששכטר יהיה איתנו בחצי הגמר נגד ק"ש

בן זקן, קליימן, ניצן וסילבס
בן זקן, קליימן, ניצן וסילבס | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים על עתידו: "מה שאני רוצה לא רלוונטי כרגע, מתרכז במשחק החשוב של המועדון". קליימן: "מעולם לא היה לבית"ר תלכיד כזה". סילבס: "החמצנו את הפלייאוף העליון אבל עברנו את ב"ש בדרך לכאן"

(גודל טקסט)

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים והקפטן בוריס קליימן השתתפו הערב (חמישי) במסע"ת לקראת חצי גמר הגביע ביום ראשון (20:50) בסמי עופר נגד קריית שמונה. לצדם ישבו נציגי הקבוצה הצפונית, המאמן חיים סילבס והקפטן איתמר ניצן.

"אנחנו מתכוננים כרגע רק למשחק חצי הגמר הגביע מול קריית שמונה ולא חושבים על באר שבע", פתח בן זקן את המסע"ת, "אנחנו מאמינים שאיתי שכטר יעמוד לרשותנו ונעלה עם סגל מלא כולם למעט אנטואן קונט, מרסל הייסטר ואולי דוד קלטינס".


סילבס, ניצן, קליימן, בן זקן ונציג ההתאחדות. שתי הקבוצות חושבות שיהיה קשה (אודי ציטיאט)

על היריבה: נכון שלא ניצחנו את קריית שמונה העונה, אבל אנחנו נמצאים במומנטום טוב ובתקופה אחרת. נכון שבגביע עד כה שיחקנו רק נגד קבוצות מהליגה הלאומית אבל גם לא היה קל. מצד שני אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו".


על עתידו בבית"ר: 
"אני כולי מרוכז בעלייה לגמר גביע המדינה. מה שיקרה בשנים הבאות? אין לי שליטה על זה. מה שאני רוצה זה ברור אבל לא רלוונטי . כרגע אני רוצה להיות מרוכז במשחק בקריית שמונה. משחק סופר חשוב למועדון, בטח בעונה כזאת".


בן זקן. "מה שאני רוצה זה ברור אבל לא רלוונטי כרגע" (אודי ציטיאט)

השוער קליימן התייחס גם הוא ליריבה: "אנחנו לא מסתכלים על כך שלא הצלחנו לנצח את קריית שמונה בליגה. אנחנו נערכים למשחק הזה ספציפית, נעבור את ההכנה המקסימלית מולם, כולל וידיאו, ומאמין שיהיה טוב".


קליימן. לא מסתכלים על זה שלא ניצחנו את קריית שמונה (אודי ציטיאט)

על האפשרות של זכייה בדאבל: "מעולם לא היה בבית"ר תלכיד כזה של שחקנים גם בפן המקצועי וגם בפן החברתי ואני מקווה שנמשיך לרוץ הלאה כמו שרצנו עד עכשיו".
"

"נכון שלא הפסדנו לבית"ר העונה, פעמיים בליגה ופעם בגביע הטוטו אבל אני לא חושב שזה מהווה חיסרון או יתרון", אמר סילבס מאמן קריית שמונה, "מי שתגיע הכי מוכנה למשחקים האלה תעלה לגמר. מה שכן במשחקים הנתונים בליגה ובגביע הטוטו היינו שווי כוחות לבית"ר. הפערים בטבלה נבעו מכך שאנחנו קבוצה חדשה שלקח לה זמן להתחבר".


סילבס. "אם איזי היה חושב שאני לא טוב הייתי כבר מוחלף" (אודי ציטיאט)

על כך שהבעלים איזי שרצקי אמר שהוא ימשיך אם יביא גביע: "אני חושב שעברנו עונה מאוד לא קלה. אם איזי היה חושב שהעבודה שאני עושה  לא טובה כבר הייתי מוחלף. ככל שהעונה התקדמה נעשינו טובים יותר. עברנו את באר שבע בשני מפגשים ברבע גמר הגביע וזה לא פשוט. איחרנו את הפלייאוף העליון בגלל שפתחנו את הליגה לא טוב. עכשיו לנו הזדמנות חד פעמית לשנות את העונה מקצת מאכזבת למאוד מוצלחת אם ניקח גביע.  וכדי לזכות חייבים לעבור את בית"ר".

הקפטן איתמר ניצן: "עברתי פציעה קלה וכעת אני כשיר. ההחלטה אם אני אשחק או לא תהיה של חיים. גם אם לא אפתח, אני הקפטן והצלחה של הקבוצה היא הצלחה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי