קלינגר מתלבט בין מיטרבסקי לאראל, סיוסטדט יחזור לסגל

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חיפה מתלבט מי מהשניים יפתח בקישור מול הפועל רעננה בחצי גמר הגביע. הנורבגי חזר מפציעה של חודשיים. 300 אוהדים הגיעו לאימון המסכם. בקבוצה יודעים: "משחק מהסוג שהופך עונה טובה לגדולה"

(גודל טקסט)

לאחר פגרה של שבועיים תתייצב מחר (ראשון) הפועל חיפה לקראת אחד המשחקים החשובים שלה העונה כשתפגוש את הפועל רעננה בחצי גמר הגביע. במועדון אומנם ידעו לא מעט משחקי שיא העונה והקבוצה אף עמדה בפני משחקי 'מבחן' ועברה אותם בהצלחה כבירה. בכרמל מקווים שגם מחר מבחן חצי הגמר יעבור בשלום. במהלך כל השבוע שוחחו המאמן ניר קלינגר והצוות המקצועי שלו עם השחקנים והדגישו את העובדה כי רעננה קבוצה חזקה וקשה שהקשתה על חיפה גם במסגרת הליגה. גם הבעלים יואב כץ, שתכנן בתחילה להגיע למשחק אך דחה את הגעתו לישראל, שוחח השבוע עם השחקנים בסקייפ וביקש להגיע במלוא המוכנות למשחק.

בקרב השחקנים מדברים על העובדה שהגעה לגמר תוביל לעוד שיא בעונה המופלאה שלהם: "אנחנו בעונה מצוינת שהיא הצלחה רבה ולא משנה מה יקרה הלאה, אבל חצי גמר מחר הוא מסוג המשחקנים שהופך עונה מטובה לגדולה", אמר אחד משחקני האדומים. גם 300 אוהדים הגיעו לאימון המסכם ועודדו את השחקנים לקראת המשחק. במועדון מקווים שקרוב ל-10,000 צופים יהיו ביציעי סמי עופר במשחק. "השחקנים ירגישו אווירה ביתית ביציעים" הצהיר היום אחד האוהדים בפני הנהלת חיפה.

מבחינה מקצועית, בחר קלינגר לערוך אימון קל יחסית וניסה מספר תרגילים ספציפיים לקראת הסגנון שהוא מצפה מחר מקבוצה מהשרון. נראה כי ההרכב סומן על ידי קלינגר וההתלבטות היא בעיקר במרכז השדה בין ריקי מיטרבקסי לגל אראל. שלישיית החוד תכלול את גילי ורמוט, אלון תורג'מן ועדן בן בסט. רסמוס סיוסטדט צפוי לחזור לראשונה לסגל הקבוצה לאחר ההיעדרות של חודשיים.


סיוסטדט. יחזור אחרי חודשיים (ערן לוף)

הרכב משוער: ארנטסט שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ריקי מיטרבסקי (גל אראל), ראדו גינסארי, גילי ורמוט, אלון תורג'מן ועדן בן בסט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי