"אם כבר לשחרר את קלינגר לנבחרת, אז עם תואר"

קלינגר
קלינגר | אריאל שלום

התרגשות גדולה בהפועל חיפה לקראת חצי הגמר. המאמן יעלה במערך של ארבעה שחקני הגנה וקישור מעובה. בקבוצה חוששים מהארכה שתפעיל עליהם לחץ

(גודל טקסט)

אופטימיות גדולה בקרב אנשי הפועל חיפה לקראת חצי גמר גביע המדינה הערב (ראשון) מול הפועל רעננה באצטדיון סמי עופר. במועדון בטוחים שהם יכולים לזכות בתואר, למרות שמביעים חשש לקראת המשחק. הבעלים יואב כץ כבר הצהיר השבוע שרעננה היא יריבה קשה במיוחד שהקשתה על האדומים במסגרת הליגה. גם המאמן ניר קלינגר שוחח השבוע עם שחקניו וביקש להגיע ממוקדים למשחק. במועדון אף ציינו הבוקר: "אם כבר לשחרר את קלינגר לנבחרת אז נעשה זאת עם תואר".

חשש עיקרי במועדון הוא בעיקר מכך שרעננה יכולה לגרור את המשחק להארכה ושם הלחץ יהיה על הקבוצה מהכרמל. "נקווה לא להגיע להארכה ולסיים את המערכה בתשעים דקות", אמרו בחיפה. מבחינה מקצועית, קלינגר תרגל מערך של ארבעה שחקני הגנה ולא של שלושה בלמים כפי ששיחק בחלק מהמשחקים האחרונים, מתוך מטרה לחזק את מרכז השדה ולאפשר חופשיות בחלק ההתקפי של השלישייה הקטלנית – גילי ורמוט, אלון תורג'מן ועדן בן בסט.

שחקנים בקבוצה ציינו את הרצון להצליח גם עבור הבעלים יואב כץ שחגג השבוע יום הולדת. "הוא עשה עבורנו הרבה ונקווה להחזיר לו על המגרש", אמר אחד השחקנים. כץ עצמו יגיע בעוד שבועיים לישראל בכדי להתחיל בשיחות עם שחקנים לעונה הבאה. "מה שמעניין אותנו כרגע זה להגיע לגמר ולהמשיך להצליח בליגה. נדע להתארגן היטב גם לעונה הבאה" אמר הבעלים.


כץ. השחקנים רוצים להעניק לו מתנת יום הולדת (ערן לוף)

הרכב משוער: ארנטסט שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ריקי מיטרבסקי, ראדו גנסארי, עדן בן בסט, גילי ורמוט, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי