שחקנים בהפועל רעננה: חולמים על פגישה עם נשיא המדינה

שחקני הפועל רעננה. יסיימו בטעם טוב?
שחקני הפועל רעננה. יסיימו בטעם טוב? | צילום: אודי ציטיאט

בקבוצה כבר לא יכולים לחכות לשריקת הפתיחה הערב של חצי הגמר ההיסטורי מבחינתם מול הפועל חיפה (18:00). מעל 2000 אוהדים יגיעו לסמי עופר. קורצקי: "אסור להרפות אפילו במהלך האחרון"

(גודל טקסט)

 הפועל רעננה השלימה את הכנותיה למשחק חצי גמר גביע המדינה הערב (ראשון, 18:00) באצטדיון "סמי עופר" מול הפועל חיפה . זאת תהיה ההופעה הראשונה בהיסטוריה במעמד הזה למועדון מרעננה וההתרגשות סביב הקבוצה גדולה.

שחקן בקבוצה אמר: "הגענו למעמד חצי הגמר שהוא לפעמים מרגש יותר מאשר משחק הגמר עצמו. אין שחקן בכדורגל שלנו שלא מכיר את סיפורי העבר מהמעמד הזה. זאת עונה היסטורית עבור הפועל רעננה ואנחנו חולמים על פגישה עם נשיא המדינה רובי ריבלין".

באימונים תורגל מערך שלושה בלמים ( עלי קמארה, בן והבה ועידו לוי ) כמענה לעדן בן בסט ואלון תורג'מן ולמשחק האגפים טוב של הפועל חיפה: "הם מנצלים כל מצב של חוסר תשומת לב ובעיקר מצליחים להכריע משחקים מעבר לדקה ה – 80 כך שאסור להרפות אפילו במהלך האחרון" הבהיר קורצקי לשחקניו.

מנחם קורצקי. חצי גמר היסטורי (דני מרון)
מנחם קורצקי. חצי גמר היסטורי (דני מרון)

ברעננה קיימת התעוררות בנושא רכישת כרטיסים למשחק ומצפים כי מעל 2000 אוהדים יעודדו את הקבוצה, אך מבינים כי זה המגרש הביתי של היריבה ויהיה לה רוב גדול מאוד ביציעים.

ההרכב המשוער : גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, עלי קמארה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מוחמד כליבאת, רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי