קורצקי: מביט על חצי הכוס המלאה, כולנו גאים בשחקנים

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

אחרי שהייתה רחוקה פנדל אחד מעלייה לגמר הגביע, בהפועל רעננה מאוכזבים מההדחה. השחקנים עודדו את אבוחצירה שהחמיץ. המאמן: "קרה לגדולים ממנו, נחבק וחזק אותו. קמארה? יגיע לקבוצות הגדולות ביותר"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה כבר ראתה עצמה עושה היסטוריה ועולה לגמר גביע המדינה כששמעון אבוחצירה ניגש לבעוט את הכדור המכריע מהנקודה הלבנה לרשת של שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס, אך החלוץ בעט רע ונעצר אצל השוער ארנסטס שטקוס. לחר מכן דייק דור מלול עבור הפועל חיפה ואור דסה הנבוך בעט כדור רשלני והוריד חושך על הקבוצה מהשרון, שהודחה אחרי 4:3 בקרב ההכרעה מ-11 מטרים.

בדרך העצובה לחדר ההלבשה פלט אחד מאנשי המועדון: "אכלנו מרור של פסח". כולם לנחם את כולם והיעד המרכזי היה אבוחצירה, שהבעיטה שלו נעצר שכדור ההכרעה שלו נעצר. "הייתה לי הרגשה טובה כששמעון אבוחצירה ניגש לבעוט", אמר המאמן מנחם קורצקי. "הגמר היה תלוי בנו בפנדל האחרון. שמעון החמיץ וזה דבר שקרה לשחקנים גדולים ממנו. נחבק ונחזק אותו". גם הבלם עידו לוי עודד: "אנחנו אוהבים את אבוחצירה והוא השחקן שהעלה אותנו לחצי הגמר. שמעון הוא החלוץ המוביל של הפועל רעננה וכולנו מחבקים ואוהבים אותו".

קורצקי המשיך: "אני מביט על חצי הכוס המלאה וכולנו גאים בשחקנים. זה היה מפגש של קבוצה שהייתה מועמדת לירידה נגד מועמדת לאליפות. ביום כזה אני בוחר לתת לשחקנים מחמאות שמגיעות להם והיה חסר להם גרוש ללירה. הפועל רעננה יכולה בעונה הבאה לכוון לחלק העליון של הטבלה כי בתקופה האחרונה השחקנים הציגו יכולות גבוהות. ברור שיש אכזבה בסיום, כי פנדלים זה יד הגורל ולהפועל חיפה הכל מסתדר העונה ושיהיה להם בהצלחה בגמר. צריך להרים את השחקנים לקראת משחק הליגה נגד הפועל עכו, שיכול לסיים עבורנו את מאבק הירידה ללאומית".


אבוחצירה. השחקנים עודדו (ערן לוף)

אחד השחקנים המצטיינים במשחק היה הבלם מוחמד עלי קמארה, שמבוקש בקבוצה הרוסית קרסנודאר שעוקבת אחריו ועל פי גורמים בהפועל רעננה, מוכנה לשלם עליו 1.5 מיליון יורו. "מי שעוקב אחרי ההתקדמות של קמארה, רואה התקדמות גדולה והוא משחק ברמות גבוהות של יכולת", אמר קורצקי. "בתוך שנה-שנתיים הוא יהיה בקבוצות הגדולות ביותר". השופט דניאל בר נתן הרחיק בכרטיס אדום קמארה, לאחר שזה בעט פנדל מוצלח והגיב בתנועות הנראות כמגונות לעבר אוהדי בית"ר ירושלים. בהפועל רעננה הסבירו בסיום כי תנועות הידיים של קמארה לא היו מגונות וחגיגת הכיבוש שלו נראתה לכאורה לא ספורטיבית.

על הקריירה שלו כמאמן אמר קורצקי: "הייתה ירידה בשנתיים האחרונות ואני מאמין בעצמי ובדרך האימון שלי. יש שאיפות לבנות ברעננה קבוצה לחלק העליון ובעתיד אגיע לקבוצות מהחלק העליון".

עידו לוי אמר על הבלם: "לקמארה יכולות אדירות. הוא יממש את הפוטנציאל הענק שלו ויגיע רחוק". על חוזהו שמסתיים בקיץ הקרוב ועתידו אמר לוי: "חזרתי לשחק אחרי פציעה ארוכה של מספר חודשים וחזרתי יותר טוב. ייצבנו את משחק ההגנה ומערך שלושת הבלמים עובד מצוין .אשאר בעונה הבאה בליגת העל ואי אפשר עכשיו לדעת היכן אשחק".


קמארה. הורחק לאחר תנועות לעבר אוהדי בית"ר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי