תמאש: הבטחתי לנשיא שאחתום. אם כולם ימשיכו, בטוח שאשאר

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | אודי ציטיאט

הבלם הרומני של הפועל חיפה מצהיר לאחר הזכייה בגביע: "זאת רק ההתחלה מבחינתי, מקווים לעשות דברים יפים גם בעונה הבאה". גנסארי: "באתי לישראל כדי לזכות בתארים, רוצה להמשיך קדימה"

(גודל טקסט)

אחד השחקנים המרכזיים של הפועל חיפה העונה הוא גבריאל תמאש. הבלם הרומני הוותיק נראה מאושר אמש (רביעי) לאחר הזכייה בגביע המדינה ובשיחה מיוחדת עם ספורט1 הוא סיפר על המיוחדות בקבוצה ועתידו בעונה הבאה.

"אני מאוד שמח על ההישג הזה וכל הקבוצה שמחה כי עשינו עונה ענקית ועשינו היסטוריה למועדון שלנו. הפועל חיפה לא זכתה כבר ארבעה עשורים בתואר והרבה זמן לא הייתה בכלל בגמר. בעונה הבאה אנחנו נשחק באירופה".

האמנת בתחילת העונה שתסיימו אותה עם תואר?
"לכל קבוצה שאני מגיע, אני רוצה להוציא את המקסימום. באתי בתחילת העונה וראיתי פוטנציאל ענק וידעתי שאם נביא את הפוטנציאל הזה למגרש אז נעשה דברים מדהימים".

תישאר בהפועל חיפה בעונה הבאה?
"הבטחתי לנשיא שלנו שאחתום אבל אני לא זה לא החלק החשוב בקבוצה. אני אחד השחקנים ממכלול של שחקנים חשובים ואנחנו רוצים להמשיך ולעשות דברים יפים גם בעונה הבאה".

גבריאל תמאש. הבטיח לנשיא (אודי ציטיאט)
גבריאל תמאש. הבטיח לנשיא (אודי ציטיאט)

הקבוצה הזאת יכולה לעשות יותר ממה שעשתה העונה?
"אם כולם יישארו אז בטוח שאשאר. אנחנו רוצים ללחוץ עוד יותר על הגז כי זאת רק ההתחלה מבחינתי. אין לי שום ספק שאנחנו רוצים לרוץ עוד יותר גם במירוץ האליפות".


כמה התרגשת מההופעה של הקהל?

"זה היה מרגש והלוואי והקהל הזה יגיע ככה כל משחק ולא רק בגמר גביע. יש עתיד ורוד להפועל חיפה".

ראדו גנסארי (דני מרון)
ראדו גנסארי (דני מרון)

מקסים פלקושצ'נקו, שכבש שער נהדר, היה נרגש אף הוא: "תואר ראשון שלי בקריירה וזה מרגש. עשיתי את הדרך הארוכה ממחלקת הנוער ועד לבוגרים וזה מיוחד. אני מניף גביע". ראדו גנסארי גילה: "שיחקתי עם כאבים ברגל ואני מרגיש את הכאב הזה אבל באתי לישראל לקחת תואר ואני שמח שעשיתי את זה. כל הכאבים נשכחו ברגע הזה. יש לנו קבוצה נפלאה ונמשיך קדימה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי