שישה מורחקים, שבעה שערים: נורדיה העיפה את קריית גת

אוהדי ביתר נורדיה. גייסו כסף
אוהדי ביתר נורדיה. גייסו כסף | צילום: שמעון לוי

גביע המדינה, סיבוב ז': משחק פשוט מטורף על טהרת ליגה א' דרום - הקבוצה המקומית איבדה לא פחות מארבעה שחקנים בכרטיס אדום ואפשרה לאורחת לנצח 2:5 כשגם לה הורחקו שני שחקנים משלה. 1:4 לאחי נצרת על כאוכב

(גודל טקסט)
אמנם קבוצות ליגת העל טרם נכנסו למעגל המשחקים, אך סיפורי הסינדרלה של גביע המדינה מתחילים להירקם היום (שלישי), כשקבוצות הליגה הלאומית נכנסו למעגל המשחקים בסיבוב ז' של המפעל, כשבמוקד עירוני קריית גת גברה של בית"ר נורדיה, מכבי אחי נצרת גברה 1:4 על הפועל כאוכב, מועדון ספורט דבוריה גברו 2:4 על הפועל הוד השרון. גם הפועל עפולה, הכח עמידר רמת גן, הפועל נצרת עילית, עירוני רמת השרון וסקציה נס ציונה בשלב הבא.


עירוני קריית גת – בית"ר נורדיה 5:2
ארבע נקודות מפרידות בין הקבוצות בליגה א' מחוז דרום, שהגיעו להתמודדות במפעל השני בחשיבותו בידיעה שמהמשחק הזה אין דרך חזרה, אולי זה מה שהוביל לרוחות הסוערות במשחק הפשוט מטורף הזה. כבר בדקה התשיעית עלתה נורדיה ליתרון משער עצמי של אור אלקבץ. עשר דקות מאוחר יותר, ספגה קריית גת מכה נוספת כשעמית ביטון הורחק באדום. שחקני קריית גת מחו והתפתחה מהומה והשופט הרחיק גם את כובש השער העצמי אור אלקבץ.


שלוש דקות מאוחר יותר, קריית גת הצליחה להשוות בתשעה שחקנים עם בעיטה חופשית נהדרת של ליאל ספורטס למשקוף ופנימה. המשחק נרגע מעט, עד לדקה ה-61 אז עמית שלמה הרחיק את ליאל ספורטס על סף הרחבה. האחרון לקח את הכדור החופשי בעצמו ושיגר כדור פנימה שקבע מהפך מדהים בתשעה שחקנים. שבע דקות לסיום, נורדיה השוותה בשער בסיומו התעוררה מהומה נוספת בה הורחק עוד שחקן לכל קבוצה, מיארה מקריית גת אסף גובזה מנורדיה. בהארכה, אוראל בניטה הבלם הניף את הרגל ושיחרר מ-25 מטרים טיל אדיר אל הרשת בדקה ה-105 שקבע 2:3.


ושריקת הסיום שולחת אותנו לשלב הבא אחרי ניצחון משוגע 5:2 ועם 6 אדומים.
יאללה בית"רררררררר!!!!!

— בית"ר נורדיה ירושלים (@BetarNordia) October 30, 2018

רגע, זה עוד לא נגמר. עשר דקות מאוחר יותר, התקוות של קריית גת נגוזו סופית כששי ביטון היה המורחק הרביעי (!) של הקבוצה והותיר את קבוצתו בשבעה שחקנים. מכאן, נורדיה כבר לא התקשתה ושערים של דביר ברוך (118) ועומר בן שאנן (120), הכריעו את תוצאת המשחק עם 2:5 משוגע, כשעל הדשא 16 שחקנים. נורידה לראשונה בתולדותיה בסיבוב ח'.


תוצאות נוספות
הפועל כאוכב – מכבי אחי נצרת 4:1
הפועל הוד השרון – מ.ס. דבוריה 4:2
הפועל מגדל העמק – עירוני גדרה: 0:4

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 4:1

הכח עמידר רמת גן – הפועל הרצליה 0:3

הפועל נצרת עילית – עירוני נשר 1:3

עירוני רמת השרון – מכבי צור שלום 1:3

סקציה נס ציונה – הפועל רובי שפירא חיפה 0:2


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי