פירס יזכה למנוחה, קאניוק וגיגי לא תורגלו בהרכב לכפ"ס

צחי גיגי
צחי גיגי | עדי אבישי

מכבי פתח תקווה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מול היריבה מהלאומית, שהדיחה אותה בשנה שעברה. אלישע לוי: "אחת הקבוצות הטובות בלאומית, אבל נגיע מוכנים". אלמוג אוחיון לקראת המפגש: "יכולים לנצח אותם"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

רק לפני שנה אירחה מכבי פתח תקווה את הפועל כפר סבא למשחק במסגרת הגביע. גם אז המשחק נערך בצהרי יום שישי ובסיומו נכנעו המלאבסים בדו-קרב פנדלים, באחד המשחקים הטראומטיים שלהם בשנים האחרונות. מחר (שישי), באותו המפעל ובאותו המועד, תארח שוב פ"ת את אותה היריבה, כדי לכפר על ההפסד בעונה שעברה.

"אנחנו צריכים להיזהר, במיוחד מהמצבים הנייחים", אמר אלישע לוי לשחקניו באסיפה המסכמת. "יש לכפ"ס התקפה מהירה ואנחנו צריכים להיות ערוכים לכך". בדבריו לתקשורת הוסיף: "מחכה לנו משחק לא פשוט מול הפועל כפר סבא שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה הלאומית, אבל אנחנו נגיע מוכנים על מנת שלא תהיינה הפתעות".

המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב: גל שיש המוצהב ייעדר ובמקומו ייפתח הקפטן נאור פסר, כשגם מוחמד סרסור ייכנס להרכב במקומו של רומאריו פירס שיזכה למנוחה ולא יהיה בסגל. על פי התרגול שנערך באימון הבוקר, גם גידי קאניוק יישאר מחוץ ל-11 ועל חשבונו נוסה לידור כהן, אבל ייתכן שהקשר כן ייפתח למרות הכל ויתפוס את מקומו של לירן רוטמן. מי שיכול לראות עצמו מאוכזב הוא השוער צחי גיגי, שלאחרונה לא זוכה לדקות וגם מחר לא יפתח בשער.


קאניוק. תורגל מחוץ להרכב, אבל זה עשוי להשתנות 

מנגד, בכפ"ס מגיעים לאחר ההפסד הצורב 5:1 בביתם לעירוני נס ציונה בתחילת השבוע, וינסו לזנוח לרגע את מאבקי העלייה לליגת העל. "קיבלנו סטירה, כי התחלנו את העונה בצורה מדהימה", הודה הקשר אלמוג אוחיון בשיחה עם ספורט1 לקראת המשחק. "אנחנו סגל שחקנים כמעט חדש לגמרי לעומת השנה שעברה ולזכות כולם יאמר שהתגבשנו, התחברנו ויש לנו חדר הלבשה שמח וחזק. אני מאמין שכמו שידענו להתאושש מההפסדים בעבר גם הפעם נדע. אנחנו באים מוכנים".

השאיפות בגביע: "בגביע תמיד כל קבוצה חולמת להגיע רחוק, אבל צריך לדעת להתקדם ממשחק למשחק, כי עם האוכל בא התיאבון. אני חושב שבמשחק אחד כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת".

מפגש עם הקבוצה בה קיבל את הצ'אנס בליגת העל (עונת 2014-2015): "תמיד מרגש בשבילי לפגוש את מכבי פ"ת. הגשמתי חלום שהגעתי לשם וגם עשיתי סגירת מעגל כי אבא שלי סיים שם את הקריירה. עכשיו אני בכפ"ס וכל מה שמעניין אותי היא הצלחת הקבוצה. שעולים לדשא הכל נשכח".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, נאור פסר, מוחמד סרסור, דידייה ברוסו, לירן רוטמן (גידי קאניוק), מנור סולומון, לידור כהן, חביב חביבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי