גדי קינדה הושעה ממ.ס. אשדוד עד לדיון מול ועדת משמעת

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

הקשר נענש בשל התנהגותו השלילית לאחר שהוחלף במחצית השנייה בניצחון 0:2 על הפועל רמת גן בסיבוב ח' בגביע. ערן לוי יהיה פנוי לשיחות עם נעים רק אם לא יקבל הצעות נוספות, ניב זריהן סיכם ויושאל עד סוף העונה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד קיבלה אתמול (חמישי) את מבוקשה בגביע המדינה: ניצחון פשוט 0:2 על הפועל רמת גן וכרטיס לשמינית הגמר, כשההכנות העיקריות הן לקראת משחק הליגה באצטדיון הי"א נגד מכבי חיפה ביום רביעי (21:00, שידור ישיר בספורט4).

הקשר ההתקפי גדי קינדה, הנמצא תחת מעקב מצד מכבי תל אביב לאחר הפציעה הארוכה שלאחר ניתוח רצועות הברך בכוונה לצרף אותו בקיץ, היה מעורב בהתנהגות לא ספורטיבית על ספסל המחליפים לאחר שהורד מהדשא על ידי יובל נעים במחצית השנייה כשבעט בחפצים שונים וגילה עצבנות רבה מול הצוות המקצועי וראשי המועדון. קינדה זומן לשיחה אצל המאמן ושם נאמר לו כי הוא מושעה עד לוועדת משמעת שתדון בעניינו.

קשר בית"ר ירושלים ערן לוי, המבוקש על ידי נעים, אינו מתלהב להגיע לעיר הנמל באשדוד ונציגיו הבהירו כי הוא יהיה פנוי לשיחות רק אם לא ימצא קבוצה אחרת. לוי מבוקש אצל הפועל תל אביב ובאשדוד לא ימשיכו לנסות לדבר איתו. על פי גורמים במועדון, הקבוצה סיכמה עקרונית עם ניב זריהן שהסכים בשלב ראשון לשוב לקבוצת נעוריו בהשאלה עד סיום העונה. השחקן יצחק אספה קיבל אישור מבית המשפט להגיע לאימוני הקבוצה ומשפטו על הריגת הנער ארי נשר ייפתח בחודש ינואר.

לוי. באשדוד לא ימשיכו לנסות לדבר איתו (דני מרון)
לוי. באשדוד לא ימשיכו לנסות לדבר איתו (דני מרון)

איסו לינגאנה, שלא שותף אתמול בשל אי מעבר ברשות לבקרה התקציבית, יהיה בסגל שיום רביעי נגד מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי