בכר: "הכנתי את הקבוצה למשחק כאילו היריבה היא ברצלונה"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-0:1 בדקה ה-120 על בית"ר ת"א רמלה: "מבחינה מקצועית זה היה משחק רע מאוד אבל בגביע מה שחשוב זאת התוצאה". זיו אריה: "חבל, אנחנו לא מסתפקים במחמאות". סבע: "היה קשה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רשמה הערב עוד נקודת שפל בעונה האיומה שלה כשהצליחה לנצח את בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית 0:1 משער מקרי שכבש דיא סבע בדקה ה-120 בטרנר. המחמאות כולן של האורחים, הכרטיס לשמינית גמר הגביע הוא של באר שבע.

ברק בכר: "מבחינה מקצועית זה היה משחק רע מאוד אבל בגביע מה שחשוב זאת התוצאה. היריבה באה ולחמה יפה, כמעט היינו קרובים להיות שותפים לסנסציה. זה היה משחק רע מאוד, מה שניקח ממנו זה את התוצאה ואת העלייה לשמינית הגמר. זה היופי שבגביע, משחק רע וכרטיס לשלב הבא. הרבה מחמאות ליריבה שבאה ונלחמה, נתנה פייט, זאת קבוצה טובה ומאומנת. אני הכנתי את הקבוצה למשחק כאילו היריבה היא ברצלונה ומה בסוף? שיחקנו רע מאוד. טוב שכבשנו בסיום ועלינו שלב". 

מאמן האורחים, זיו אריה אמר בסיום: "אנחנו לא מסתפקים במחמאות. לא רציתי הארכה, רציתי לנצח ב-90 דקות. ידעתי שבעוד 30 דקות של כדורגל, יהיה לנו קשה. הילדים עשו עבודה נהדרת וחבל שהפסדנו, אבל זה הגביע. הייתה רוח לחימה, היה הרבה רצון, והשער שספגנו בדקה האחרונה, מתסכל. היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק, ולא עשינו זאת.


זיו אריה. המחמאות לקבוצתו שעשתה חיים קשים לאלופה (אודי ציטיאט)

דיא סבע: "היה משחק קשה, הרבה מחמאות לבית"ר תל אביב/רמלה, אבל בסופו של דבר, מה שזוכרים מהגביע זה את העלייה לשלב הבא ולא את דרך העלייה לשם. אם ניקח את הגביע, אף אחד לא יזכור מה היה כאן היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי