ב"ש תתארח בנתניה, מכבי חיפה בסכנין, מכבי ת"א נגד עכו

דיא סבע, אביב אברהם
דיא סבע, אביב אברהם | אודי ציטיאט

סיבוב ח' טרם הסתיים, אבל הגרלת שמינית הגמר נערכה: הגרלה קשה לאלופה ולבלבול שישוב לדוחא, מוליכת ליגת העל תארח את הקבוצה מתחתית הלאומית והפועל תל אביב תנסה לנצח לראשונה את הפועל חדרה. להגרלה המלאה

(גודל טקסט)
הגרלת שלב שמינית גמר גביע המדינה התקיימה היום (ראשון) וסיפקה מפגשים פיקנטיים במיוחד, כולל שלושה משחקים על טהרת ליגת העל.


במוקד המשחקים, האלופה הפועל באר שבע, שאתמול עלתה בדקה ה-120 לשמינית הגמר עם 0:1 ביתי על בית"ר תל אביב/רמלה משער של דיא סבע, תתארח אצל מכבי נתניה שלא התקשתה להביס 1:5 את דבוריה בסוף השבוע. גם מכבי חיפה ומרקו בלבול שהביסו 0:5 את מרמורק לא נהנו מההגרלה, והם יתארחו בדוחא אצל בני סכנין. מוליכת ליגת העל, מכבי תל אביב שכבר זכתה העונה גם בגביע הטוטו, תארח את הפועל עכו מתחתית הליגה הלאומית אחרי שהאחרונה הדהימה את הפועל חיפה.


עוד בהגרלה, הכח עמידר רמת גן תתארח אצל מכבי פתח תקווה ונציגה נוספת מליגה א' היא מ.ס כפר קאסם שתארח את הפועל קריית שמונה. המדורגת השנייה בליגת העל בני יהודה תארח את הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה תפגוש את מ.ס אשדוד והמפגש האחרון יהיה בין הפועל ת"א להפועל חדרה.



שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון הדרמטי על בית"ר ירושלים (דני מרון)


לאחר ההגרלה, נציגי הקבוצות התייצבו בזה אחר זה בעמדת הראיונות ומסרו את תגובותיהן. מנהל מכבי נתניה עדי גופדה: "זה המשחק המרכזי ויהיה לנו קשה מאוד, אבל אין לי ספק שעם צוות מאמנים כמו שלנו נעשה את הכל כדי להעפיל לשלב הבא. המאמנים ביקשו משחק בית ומפה נתקדם". 


רצינו קבוצה חזקה כמו @MaccabiTLVFC

— מכבי נתניה (@Fcmn_il) December 23, 2018


מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים: הגרלה קשה מאוד. אתמול היה לנו משחק קל על הנייר, ועם כל האיכויות והיתרונות שלנו עלינו משער בדקה ה-120. זה היה מפחיד אם היינו מגיעים לפנדלים, אבל מה שחשוב זה לעבור ואנחנו מספיק חזקים כדי לנצח בכל אצטדיון".


רועי שני, נציג מכבי חיפה: "עשינו את המשחק מול מרמורק קל ועכשיו נצטרך לנסוע לסכנין כדי להמשיך במסע כדי לזכות בגביע. נעשה את מה שצריך כדי לנצח".



קהת ו-ויסמן חוגגים על מרמורק. בחודש הבא יתארחו בסכנין (מאור אלקסלסי)


מנהל מכבי תל אביב יואב זיו: "אין פה עניין של פיצוי על בית"ר ירושלים ואין הגרלות קלות, אם תסתכלו כמה שנים אחורה אז בבלומפילד מכבי ת"א הפסידה 4:0 לעכו בעידן אחר ובתקופה אחרת, אבל אין פה מקום לבוא שאננים. יש לנו מאמן שלא ייתן לאף אחד להגיע זחוח או שאנן".


יו"ר הפועל חדרה אורן גולן: "אנחנו עוד לא יודעים את מי קיבלנו, אבל יהיה מפגש בין קבוצות אדומות ואנחנו מקווים שהמנצחים יהיו אנחנו. לא הפסדנו להפועל ת"א, זה נכון, אבל אנחנו מעדיפים את קטמון כי טדי מאיר לנו פנים – לא חזרנו משם מאוכזבים".


גם בשלב שמינית הגמר יהיה מחזור של משחק אחד בו תוכרע העולה לשלב רבע הגמר, בו יתקיימו שני משחקים בשיטת בית חוץ. משחקי שמינית הגמר ייערכו בתאריכים 15 עד 17 בינואר.


ההגרלה המלאה:
מ.ס כפר קאסם – הפועל קריית שמונה
בני יהודה – הפועל נצרת עילית
מכבי פתח תקווה – הכח עמידר רמת גן
מכבי תל אביב – הפועל עכו
בני סכנין – מכבי חיפה
מכבי נתניה – הפועל באר שבע
הפועל עפולה – מ.ס אשדוד
הפועל תל אביב – הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי