מוליץ': "דיברתי עם המאמן ושיניתי את המנטליות שלי"

אופיר חיים, רועי זיקרי
אופיר חיים, רועי זיקרי | דני מרון

החלוץ שהיה בדרך החוצה כבש שער בכורה העונה ב-1:2 על קטמון בגביע והודה: "עכשיו אני עובד קשה". אופיר חיים: "השתחרר הרבה לחץ - יש פה קור מקפיא ואני מזיע". זדה: "היכולת לא מנחמת, שואפים לשחק בליגת העל"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) לראשונה מאז תחילת חודש ספטמבר ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה עם 1:2 קשה על הפועל קטמון באצטדיון טדי. האורחים נקלעו לפיגור משער מוקדם של מיקו ממן (4), אך רועי זיקרי (58) ופייסל מוליץ' (67) סידרו לאופיר חיים ניצחון בכורה כמאמן האדומים בדרך למפגש עם הפועל חדרה בשלב 16 האחרונות.

אופיר חיים סיכם: "אני חושב שמהמקומות הנמוכים האלה, של פיגור בהפסקה, דווקא משם צומחים. היינו במקום מאוד מאוד נמוך, אבל אמרתי לשחקנים שצריך להביא את זה מהלב לפני הכדורגל. בחצי הראשון קטמון רצו יותר מאיתנו, אבל בחצי השני היינו שם ולא היה לי ספק שננצח. אני חושב שבמשחקים הקודמים שיחקנו טוב מאוד, אפילו יותר מהיום וההבדל הוא שהיום כבשנו פעמיים וזה הספיק. נצטרך להבקיע, כי בלי לשים כדור ברשת אי אפשר לנצח משחקים".

הלחץ שהשתחרר: "יש פה קור מקפיא ואני מזיע כאילו שיחקתי. ירד הרבה לחץ, אבל אני מאוד מאמין בקבוצה ובטוח שמכאן הפועל תצא קדימה". על קאיו ופייסל מוליץ': "הלוואי שכל השחקנים היו מחויבים כמו מוליץ', והוא גם קיבל היום את הפרס והבקיע. רק מי שמחויב ישחק בהפועל תל אביב. חדרה בשלב הבא? זה לא מעניין אותי, רק המשחק בליגה נגד הפועל חיפה מעניין אותי כרגע. אני רוצה לראות את הפועל תל אביב כובשת שערים ואז הכל יהיה בסדר".


הרבה לחץ השתחרר. אופיר חיים (דני מרון)

פייסל מוליץ', שהיה בדרך החוצה מהמועדון, כבש את שער הבכורה שלו העונה והודה בסיום: "זה היה רגע מאוד חשוב לקבוצה, לביטחון שלנו ושלי ואני מקווה שיהיו עוד ניצחונות כאלה. נצטרך להמשיך לעבוד קשה כמו היום. אני לא יודע למה לא שיחקתי הרבה עד כה, אבל בשבוע שעבר דיברתי עם המאמן והוא אמר לי דברים טובים, הבהיר לי שהוא סומך עליי ושיניתי את המנטליות שלי והתחלתי לעבוד קשה יותר. אני מאמין שאקבל כעת יותר הזדמנויות, לא רק בזכות הגול אלא כי אני עובד קשה והמאמן מאמין בי. אשאר בהפועל תל אביב".

על יכולת הקבוצה: "לא יודע למה אנחנו בתחתית. אולי אנשים לא רואים את זה, אבל אנחנו עובדים מאוד קשה ואין לנו מזל. אני מקווה שאחרי היום דברים יעבדו בצורה טובה וקלה יותר".

המאמן המפסיד ליאור זדה ניתח: "אני מנסה להבין עדיין מה קרה. היו במחצית השנייה דקות של בלבול ואיבוד סדר. בליגת העל, ברמה הזו, אתה משלם במזומן בדרך כלל. הם ניצלו חוסר ריכוז שלנו והשער השני היה שער שאסור לקבל. היה משחק בקצב טוב, חזק והיו רגעים ששיחקנו את הכדורגל שלנו, אבל לא מספיק. ידעתי שהמשחק יתפתח כך. בזבוזי זמן? לא היה. מיקו ממן, שחזר לא מזמן, הרגיש התכווצות ואמיר בן שמעון פרק את הכתף, זה בטח לא בזבוזי זמן. כשהכדור יצא החוצה לקחנו קצת זמן להחזיר אוויר".

היכולת שהציגו חניכיו: "עמדנו שווים? זה לא מנחם אותנו, אנחנו שואפים להיות בליגת העל ולהתמודד ברמות האלה. זה מבגר, מחשל ונותן לנו כוח להבין שאנחנו יכולים. מצד שני, על טעויות משלמים והלוואי שיהיו לנו עוד הרבה משחקים כאלה בעתיד הקרוב".


מכוון גבוה. ליאור זדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי