צי'בוטה צפוי להיעדר בגביע, אבוקסיס: "לא אהבתי את היריקה"

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | דני מרון

חלוץ בני יהודה אמור להחמיץ את שמינית גמר גביע המדינה נגד נצרת עילית (רביעי ב-19:30) בשל התקרית נגד הפועל רעננה. המאמן הודה: "זה הפריע לי". על המשחק מחר: "נצטרך להיות במיטבנו על מנת לעבור שלב"

(גודל טקסט)

בני יהודה תקח פסק זמן ממאבקי הצמרת בליגת העל כשתארח מחר (רביעי ב-19:30) את הפועל נצרת עילית, מצמרת הליגה הלאומית, במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה.

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את צמד הבלמים קרלוס קוויאר הפצוע ודניאל פלשר החולה, כאשר גם מאוויס צ'יבוטה שיועמד מחר לדין משמעתי בגין תקרית היריקה ממשחק הליגה נגד רעננה, צפוי להיעדר.

אבוקסיס לא תרגל הרכב לקראת המשחק והוא צפוי לערוך מספר שינויים ולשלב שחקני ספסל, גם מתוך מחשבה על חלוקת עומסים לפני משחק הליגה מכבי נתניה ביום שבת.

על המעידה נגד רעננה אמר אבוקסיס: "אני לא יודע למה רגילים ומצפים מאיתנו. אם מצפים שנבוא לכל מגרש וננצח, זה לא יקרה. עשינו את הכל בשביל לנצח וגם שלטנו במשחק. אני חושב שמבחינה הגנתית היה משחק מושלם שלנו. בהתקפה היינו קצת פחות חדים, אבל אם הכדור היה נכנס, היו אומרים ששיחקנו טוב. כבר התרגלתי שבארץ מפרשנים תוצאה ולא יכולת. אני לא מאוכזב מאיך ששיחקנו".


תקרית היריקה של צ'יבוטה
: "זה משהו שמאוד הפריע לנו ולא אהבנו את זה, נטפל בזה".

המשחק נגד נצרת עילית: "מצפה לנו למשחק קשה מאוד מול נצרת עילית, היא קבוצה חזקה שלא סופגת כמעט ונמצאת בתקופה טובה. נצטרך להיות במיטבנו. צפינו בנצרת עילית, יש שם המון שחקנים טובים. אמור להיות מזג אוויר שלא לטובתנו ונצטרך לשחק טוב. הם לא סתם נמצאים במקום השני בליגה הלאומית".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, שי מזור, אבישי כהן (מאוויס צ'יבוטה), שון מלכה, דולב חזיזה, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי