אביטן לקראת הפועל תל אביב: "אנחנו באים לעלות לרבע הגמר"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חדרה דיבר לקראת שמינית הגמר נגד האדומים (חמישי ב-20:30): "צופה מאבק עיקש בין שתי קבוצות טובות". על עזיבת טאפוקו ופלומיין: "מי שנשאר יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר". אבו פאני יפתח

(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד וכשהיא במקום השלישי בתום 18 מחזורים, הפועל חדרה תנסה להמשיך מחר (חמישי ב-20:30) את העונה המופלאה שלה כשתתארח במושבה אצל הפועל תל אביב במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם, שכלל אספת וידאו בה הראה המאמן ניסו אביטן לשחקניו קטעים מהדרבי התל אביבי ביום שני

בפן המקצועי, נראה כי אביטן לא צפוי לבצע שינויים מההרכב שפתח בניצחון על בני סכנין. מוחמד אבו פאני שיעזוב את חדרה בשבוע הבא ויחזור למכבי חיפה צפוי לפתוח על חשבונו של קווין טאפוקו ולוסיו יחזור להרכב על חשבונו של דובב גבאי. אביטן צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים.

אביטן דיבר על המשחק נגד האדומים: "אנחנו מייחסים חשיבות גדולה למשחקי הגביע. מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה ואיכותית שעברה קצת טלטלות, אבל מגיעה במומנטום טוב אחרי הדרבי. כל המאבקים שלנו מול הפועל ת"א היו קשים, אבל אנחנו מאוד רוצים את הכרטיס לשלב הבא".


ימשיך להדהים גם בגביע המדינה? ניסו אביטן (אודי ציטיאט)

השינויים בסגל: "אנחנו כמובן מאחלים הצלחה למי שעזב, אבל מתמקדים במי שפה, הם החשובים ואין לי ספק שהשחקנים שנשאר יכולים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני עדיין לא יודע לומר אם פוצ'יבה ואליאס ישותפו מחר".

התוצאות בתקופה האחרונה: "אנחנו אכן מגיעים למשחק בתקופה טובה ורוצים להמשיך את המומנטום החיובי. מפעל הגביע חשוב מבחינתנו, יש נגדנו יריבה איכותית שנמצאת קצת בצרות בליגה, אבל גם הם מבינים שדרך הגביע אפשר לעשות דברים יפים, ולכן אני צופה מאבק עיקש בין שתי קבוצות טובות".

עוד בחדרה, הקשר הסרבי דושאן פנטליץ' ממשיך להיבחן ואף מרשים את הצוות המקצועי, אך העובדה שמשחק במרכז השדה ומתחת לחלוץ ולא כשחקן כנף כמו ששיחק פרדי פלומיין, מעכבת את ההחלטה של הצוות המקצועי בעניינו. בחדרה ממשיכים לקוות כי המשא ומתן בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים בעניינו של איילון אלמוג לא יצלח, כך שהחלוץ יישאר אצל הצהובים ויושאל לחדרה עד לסיום העונה. גם הקשר עדן קארצב צפוי להגיע לחדרה.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין פרץ, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מנשה זלקה, מוחמד אבו פאני, אליאל פרץ, סלים עמאש, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי