דור ג'אן: "משחקים כאלה בגביע צריך לדעת לנצח בשיניים"

דור ג'אן
דור ג'אן | עדי אבישי

לאחר הניצחון של בני יהודה 0:2 על הפועל נצרת עילית בגביע והעלייה לשלב רבע הגמר אמרו בקבוצה: "הדבר החשוב הוא לעבור שלב וזה מה שעשינו". החלוץ שהבקיע את השער הראשון: "במחצית שמנו דגש בעניין הגישה"

(גודל טקסט)

"בגביע הדבר החשוב הוא לעבור שלב וזה מה שעשינו. לגבי היכולת, אין ספק שהיא טעונה שיפור", כך אמרו אתמול (רביעי) בבני יהודה בסיום המשחק בו גברה הקבוצה 0:2 באצטדיון המושבה על הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, ועלתה לשלב רבע גמר גביע המדינה.

זה לא הלך בקלות לזהובים שהצליחו לפרוץ את הגנת היריבה רק בדקה ה-71, כאשר דור ג'אן שמסתמן כמחליף ראוי לירדן שועה שעזב, כבש אחרי טעות של אבי איבגי שוער נצרת עילית. המאמן יוסי אבוקסיס, נאלץ להסתדר אמש ללא צמד הבלמים קרלוס קוויאר הפצוע ודניאל פלשר החולה, כשגם מאוויס צ'יבוטה שהורחק בבית הדין לשני משחקים בגין היריקה נגד רעננה בדיון שנערך כשעתיים לפני המשחק, נעדר גם הוא. קוויאר וצ'יבוטה יחמיצו גם את משחק הליגה נגד נתניה בשבת.

"במחצית הראשונה לא היינו במיטבנו ולמזלנו לא ספגנו גול גם בדקות הפחות טובות שלנו", אמר כובש השער הראשון דור ג'אן. "במחצית השנייה כבר העלנו הילוך ואני שמח שגם הצלחנו להבקיע ולגמור את המשחק. במחצית דיברנו פחות על דברים טקטיים ושמנו דגש יותר בעניין הגישה, על זה שמשחקים כאלה צריך לדעת לנצח בשיניים, ואני שמח שהצלחנו ליישם את זה ולעלות שלב".

ג'אן כבש מתחילת העונה כבר שבעה שערים בכל המסגרות וממוצע ההבקעות שלו לפי דקות משחק הוא מהגבוהים בליגה. החלוץ התייחס לשער שכבש והוסיף: "תמיד כיף ומרגש להבקיע שערים, בטח כשאתה עוזר לקבוצה לנצח ולעלות שלב, אבל אין לנו כל כך זמן לחגוג כי כבר בשבת אנו פוגשים את מכבי נתניה וחייבים להתחיל להתכונן".


שחקני בני יהודה חוגגים עם דור ג'אן לאחר השער. (דני מרון)

עזיבתו של ירדן שועה וחסרונו של צ'יבוטה המורחק: "האחריות לא רק על הכתפיים שלי, האחריות היא על 11 שחקנים שיצטרכו לעלות בכל משחק ולנצח, בלי קשר אם שחקן כזה או אחר משחקים או לא. ירדן תרם לנו הרבה אין ספק בזה, אנחנו אוהבים אותו מאוד ומאחלים לו את כל ההצלחה בהמשך. כרגע אנחנו צריכים להתעסק רק בשחקנים שנמצאים כאן. כל מי שיעלה למגרש יצטרך לתת את המקסימום כדי שנמשיך את העונה המקסימה שלנו עד עכשיו".

עתידו בבני יהודה: "אני עובד קשה בשביל לקבל דקות ולהוכיח את עצמי. אם זה יהיה בהרכב אני אשמח מאוד ואנסה לעזור לקבוצה כמה שיותר"
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי