סנסציה: כפר קאסם מליגה א' הדיחה את ק"ש מהגביע

אוהד אדלשטיין
אוהד אדלשטיין | דני מרון

שמינית גמר גביע המדינה: שער של אוהד אדלשטיין כבר בדקה התשיעית העלה את מוליכת הליגה השלישית לרבע גמר על חשבון קבוצתו של תומר קשטן. אדלשטיין: "רוצה את מכבי חיפה ולא אכפת לי אם זה אצלנו או בסמי עופר"

(גודל טקסט)
אחרי שהפועל עפולה הדיחה את מ.ס. אשדוד, היינו עדים היום (חמישי) לסנסציה גדולה אפילו יותר בשמינית גמר גביע המדינה כשמוליכת ליגה א' דרום גברה 0:1 על עירוני קריית שמונה מליגת העל ועלתה על חשבונה לשלב הבא.


המשחר אומנם נפתח עם שתי הזדמנויות מהירות של שחקניו של תומר קשטן, אך המארחת לא ויתרה ובדקה התשיעית התקפה שלה הגיעה לאוהד אדלשטיין, שבעט מתוך הרחבה את הכדור היישר לרשת של דזוגאס ברטקוס. קריית שמונה גיבה בלא מעט התקפות בצד השני, אך למרות תוספת זמן של חמש דקות, לא הצליחה למצוא את הרשת, הרבה בזכות צליל חתוכה שרשם משחק נהדר בשער של כפר קאסם.


יו"ר כפר קאסם טארק סרסור אמר: "אני מאושר. הבאנו הרבה כבוד לליגות הנמוכות ולליגה א' דרום. זאת הייתה תצוגה של קבוצה במלוא מובן המילה. כל השחקנים שיחקו יחד וכיבדו אחד את השני ואת ההוראות של המאמן". לגבי הבונוסים אמר: "הבטחתי לשחקנים שכל מה שאקבל מההתאחדות אתן להם".


אדלשטיין, שכבש את שער הניצחון, אמר: "אני לא יכול להסביר את ההרגשה כי זאת חוויה להגיע לרבע הגמר. מודה לקב"ה על הכול ומודה לחברים שנתנו לב ענק. אני שמח לכבוש גם בשלב הזה ובעיניי עשינו דבר ענק ועלינו בזכות. שלב הבא? מכבי חיפה ולא אכפת לי אם זה אצלנו או בסמי עופר".

 




שחקני כפר קאסם חוגגים את הסנסציה (דני מרון)




אחרי ניצחון ותיקו בליגה, קשטן רשם הפסד ראשון מאז חזר לקריית שמונה, שתפגוש ביום שני את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל ותקווה להתאושש מההדחה המפתיעה. בצד השני, כפר קאסם תרצה להימנע מירידת מתח ולהמשיך ביכולת הטובה נגד מכבי הרצליה ביום שני.



נחמיאס. מתוסכל מההדחה (דני מרון)


הרכבים
כפר קאסם: צליל חתוכה, בן כוואז, מוחמד מחאג'נה, בן בנימין, גיא גומברג (אחמד סרסור 70), אלון סולטן, איתי אלקסלסי, ירדן כהן (עיאם עבדח 63), סאמח מרעב, אוהד אדלשטיין, יוסי אסייג (שחר בלילטי 84).


קריית שמונה:
דזוגאס ברטקוס, חגי גולדנברג (עיסמאיל ריאן 67), עידן נחמיאס, חורחה מורסיו, אורי מגבו, וובה בראון , עומר לקאו (רותם חטואל 77), סמואל בראון, מוחמד שכר, לוי גרסיה, חאג'י בארי (שמעון אבוחצירא 59).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי