בהפועל ת"א זעמו: "קופחנו, לא היה פנדל. היינו צריכים לנצח"

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | אודי ציטיאט

בחדר ההלבשה של האדומים השתוללו לאחר ההפסד 2:1 להפועל חדרה בשמינית גמר הגביע: "איך אנחנו לא מצליחים לנצח את חדרה?" רפואה: "על שליטה במשחק לא מקבלים נקודות". גורם במועדון: "לא נשאר כלום מהעונה"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב האמינו כי תוצאת התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב בדרבי תשנה עבורם את העונה ותביא רוח גבית לליגה ולגביע המדינה. ההפסד אתמול באצטדיון המושבה 1:2 להפועל חדרה וההדחה מהגביע, הפכה את חדר ההלבשה למתחם רועש וסוער של אכזבה. אחד מבעלי הקבוצה זעק "איך אנחנו לא מצליחים לנצח את חדרה? מה קורה להפועל תל אביב?"

אחד מנושאי הדיונים שאחרי המשחק היה הפנדל ששרק השופט אלון יפת לזכות הפועל חדרה. ראשי המועדון התלוננו כבר בזמן השריקה שלא בוצעה עבירה שהצדיקה כדור מ-11 מטרים ובסיום, לאחר שצפו בטלוויזיה, היו משוכנעים יותר שהם קופחו.

אחד הבעלים איציק ניסנוב: "לא היה פנדל בשום אופן, קופחנו וחובה שיהיה בעונה הבאה VAR שיכריע בנושא. זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו 2:7 והנה אנחנו מחוץ לגביע המדינה. כל העונה אנחנו מחמיצים ורודפים אחרי שאר הקבוצות".

דגני. פרץ בבכי בסיום (אודי ציטיאט)
דגני. פרץ בבכי בסיום (אודי ציטיאט)

הקפטן אוראל דגני לקח בצורה הכי קשה את ההדחה מהגביע, וחבריו מיהרו לתמוך ולעודד אותו. בקבוצה מסבירים כי דגני בתפקיד הקפטן היה בטוח כי הקבוצה תגיע לפליאוף העליון וההדחה מהגביע הכאיבה לו עד דמעות.

המאמן קובי רפואה: "ברור שרצינו לעלות לשלב הבא, ואני מאוכזב מהתוצאה כי הגענו לכמות מצבים לא מבוטלת. זה חלק מהמשחק, כל הכבוד להפועל חדרה. כבר כבשנו שער מצמק ומרוב שרצינו לא הסתדר, וזה מאפיין אותנו. זה קורה וזאת עובדה."

כיצד מרימים את הקבוצה להמשך: "נאושש את השחקנים ונעלה להם את המורל, כי זה מאוד מאכזב לעוף בגביע כי המשחק היה בידיים שלנו וזרקנו אותו. על שליטה במשחק לא מקבלים נקודות, כי צריך כדור ברשת. כולנו בקבוצה מאוכזבים אבל אין ברירות, צריך להתכונן למשחק הבא נגד אשדוד כי זה משחק על שש נקודות".

קובי רפואה.
קובי רפואה. "הפנים לאשדוד, משחק על שש נקודות" (אודי ציטיאט)

הופעת בכורה פושרת אתמול רשם החלוץ הליטאי נריוס ולאסקיס, שנכנס כמחליף ונראה כי הוא צריך עוד זמן כדי לחזור לכושר.

גורם בסביבת הפועל ת"א אמר: "מהעונה הזאת לא נשאר כלום למעט מאבקי הישרדות בפליאוף התחתון. גביע המדינה היה יכול להציל את העונה שהפכה למבוזבזת וצריך לכוון אצבע מאשימה לרוב השחקנים שנופלים במשחקים שהם צריכים לנצח. נראה שהתיקו בדרבי רק הזיק בסופו של היום".

הפועל תל אביב תגביר בשבוע הבא את המאמצים לצרף את אופיר מזרחי או את חן עזרא, כשאתמול הוצע לגורמים במועדון הבלם שיר צדק. לראשי המועדון יש רשימה של שלושה שחקנים זרים שאחד מהם עשוי לנחות בימים הבאים במתחם חודורוב. במקביל, אמורה להתקבל החלטה על שחרור של שחקן או שניים בכירים בקו הקדמי. הקשר ניר לקס עדיין פצוע ויחמיץ את המשחק נגד מ.ס. אשדוד, וישוב לסגל נגד בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי