בחדרה חגגו: "הכל הולך לנו העונה". האופציה על לוסיו תמומש

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

העולה החדשה העפילה לרבע גמר גביע המדינה עם 1:2 על האדומים: "הוכחנו שאנחנו מעל כל קבוצה בישראל גם בלי שני הזרים, לכל אחד יש מחליף". קארצב יושאל ממכבי ת"א, גם אילון אלמוג בדרך אך הגעת אוחיון בספק

(גודל טקסט)

דקות ארוכות אחרי הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב אתמול (חמישי) חגגו בהפועל חדרה את העלייה לרבע הגמר. "הניצחון הזה בא בלי שני הזרים שלנו, וזה מוכיח שהפועל חדרה מעל כל קבוצה בישראל. הכול הולך לנו העונה" אמרו בקבוצה.

המועדון הודיע היום לחלוץ הברזילאי לוסיו כי האופציה עליו לעונה נוספת תמומש. "לוסיו הפך העונה לאחד מאיתנו ומוביל אותנו לעונה היסטורית", אמרו בקבוצה, "אנחנו שמחים וגאים שהוא יוביל אותנו גם בעונה הבאה למטרות חדשות ולשיאים נוספים"

במועדון הביעו שביעות רצון מההעפלה לשלב הבא ושיבחו את השחקנים: "מי שנשאר מוכיח שהוא ראוי ושלכל אחד יש מחליף", אמרו במועדון. מי שזכו למחמאות היו לוסיו, שכבש צמד שערים, והקשר האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה שנכנס כמחליף. זר נוסף שמתאמן הוא דושאן פנטליץ', ועד תחילת השבוע צפוי אביטן לקבל החלטה לגביו.

בנוסף, בחדרה רוצים להתחזק בשני שחקני מכבי תל אביב עדן קארצב ואיילון אלמוג. כפי שפרסמנו לראשונה, כבר לפני חודש השניים עלו בשיחה בין אנשי מכבי לבין ניסו אביטן שהביע בהם עניין. העובדה שהעסקה בין מכבי תל אביב לבין בית"ר בעניינו של אלמוג התפוצצה תביא ככל הנראה להצטרפותו לחדרה. במועדון מהשרון סיפרו כי גם שמו של השוער חביב אוחיון עלה לפני חודש בשיחות אך טרם ברור אם יגיע כעת.

אביטן.
אביטן. "עשינו צעד גדול" (אודי ציטיאט)

"עשינו צעד גדול ונקווה לקבל קבוצה גדולה נוספת שנוכל למלא את האצטדיון בשני משחקי רבע הגמר ונהנה מהכנסה" אמרו בחדרה. מי שפחות חגג את הניצחון, אגב, הוא הבלם ירין פרץ שאיבד את דודתו לפני המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי