אבוקסיס שחרר לחץ: "בתקופה כזו, הניצחון חשוב במיוחד"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה נשם לרווחה אחרי ה-0:2 בעפולה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע: "האנרגיות צריכות להיות טובות עד הסוף". יגאל אנטבי עדיין מאמין: "הסיפור לא תם, הכל אפשרי בכדורגל"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

בני יהודה ניצחה הערב (שלישי) 0:2 בחוץ את הפועל עפולה במשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה והשיגה מקדמה רצינית לקראת הגומלין שייערך בעוד שלושה שבועות באצטדיון המושבה. שי קונסטנטין (59) ודור ג'אן המחליף (89) כבשו, יאקוב סילבסטר, עמית זנטי ודין אקפי רשמו הופעת בכורה ב-11 של יוסי אבוקסיס.

אבוקסיס סיכם: "חלק נפלו כאן, כמו אשדוד שהודחה. עפולה קבוצה טובה, עקבנו אחריהם. בהתחלה לא הסתדרנו איתם, הם הפתיעו אותנו עם שלושה בלמים, זו הפעם הראשונה שהם שיחקו בשיטה הזו. לקח לנו כמה דקות עד שהתארגנו, אבל אחר כך זה כבר נראה טוב יותר. תמיד ניצחון זה חשוב, אבל בתקופה כזו הוא חשוב במיוחד. בגביע אין אפשרות לתקן וחשוב שעשינו תוצאה טובה".

על המשבר שפקד את הקבוצה מאז מכירת ירדן שועה: "לזכות החבר'ה שלנו ייאמר שגם בתקופה הפחות טובה אנחנו נשארים ביחד, השחקנים הצוות וההנהלה, וככה יוצאים מתקופות כאלה. אני שמח שנראינו טוב גם מבחינה הגנתית, הצלחנו לשמור אותם בלי הרבה מצבים מסוכנים, ומדובר בקבוצה שאוהבת לתקוף. אנחנו נמצאים במצב טוב בליגה ובגביע. האנרגיות צריכות להיות טובות עד הסוף. אנחנו במצב לא מספיק טוב בפלייאוף העליון, כך שאנחנו צריכים לשפר את התוצאות שלנו. אולי הניצחון הזה ייתן לכולנו אנרגיות טובות, אנחנו צריכים את זה".

יגאל אנטבי הסביר: "נענשנו על הטעויות שלנו. פתחנו מצוין, אבל הייתה חסרה לנו איכות בחלק האחרון של המגרש. זו תוצאה לא טובה מבחינתנו, אבל נעשה הכל בגומלין על מנת לשנות אותה. האיכויות של בני יהודה גבוהות ונענשנו. אני לא חושב שהגביע תם ונשלם, הכל אפשרי בכדורגל ואני מאמין בנו. אנחנו רוצים להידבק לצמרת בליגה ולהשיג את המקום בפלייאוף".


עדיין מאמין. יגאל אנטבי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי