בהפועל חדרה מגחכים: "לאף אחד מהשחקנים אין מענק גביע"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

אחרי הניצחון 2:3 בכפר קאסם על היריבה מליגה א' ברבע הגמר הראשון, נשמעו טענות נגד משחק ההגנה. עם זאת, מי שזכה לתמיכה הוא השוער הצעיר חביב אוחיון שביצע טעות

(גודל טקסט)

תחושות מעורבות בהפועל חדרה לאחר הניצחון 2:3 במשחק הראשון ברבע גמר הגביע מול מועדון ספורט כפר קאסם. אמנם חדרה הייתה הראשונה שניצחה במגרש בכפר קאסם, אבל בשורות הקבוצה מצמרת ליגת העל במועדון סבורים כי משחק ההגנה היה חלש ולא ראוי מול יריבה מליגה א'. "ברמות שלנו אסור לעשות טעויות ובכלל משחק ההגנה, בעיקר במחצית השנייה היה רע וצריך לתת את הדעת על כך", אמרו בחדרה והוסיפו, "ולמרות זאת אנחנו בעונה חלומית. אף אחד מהשחקנים לא חלם על עונה כזאת ואף אחד לא חשב להכניס סעיף של מענק גביע לחוזה".

השוער חביב אוחיון, ששיחק את משחקו השני בקבוצה מאז הושאל ממכבי תל אביב, זכה למחמאות למרות טעות שביצע בשער הראשון. "ברגע שהבאנו שוער צעיר שכלל לא שיחק העונה, ידענו שיהיו טעויות וזה נלקח בחשבון. חביב אוחיון הוא אחד השוערים המוכשרים בישראל ואנחנו שמחים שהוא אצלנו", אמרו במועדון.

בלם הקבוצה ויסאם רבאח סיכם את המשחק: "בגביע תמיד טוב לנצח וידענו שזה יהיה משחק קשה, כי הם לא הפסידו בבית. אין משחקים קלים בגביע וגם המשחק השני יהיה לא פחות קשה. אני שמח שאנחנו מצליחים בליגה ויש לנו משחק מאוד חשוב מול בני יהודה עכשיו, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ואם נעשה את מה שהמאמן יבקש מאיתנו אז נצליח". בחדרה מקווים כי הבלם הספרדי דויד מתיאוס, שנעדר ממשחק הליגה מול אשדוד ומשחק הגביע מול כפר קאסם, יהיה כשיר לבני יהודה.


אלמוג ופרץ חוגגים ניצחון ראשון של קבוצה אורחת בכפר קאסם (דני מרון)

במקביל, בחדרה טרם קיבלו החלטה אם לערער על ההחלטה של בית המשפט שלא לתת לקבוצה ניהול תקין לשנת 2018, משמע הקבוצה לא תקבל את העברת הכספים של העירייה על סך חמישה מיליון שקלים. ראשי הקבוצה ייפגשו עם עורכי דינם כדי לקבל החלטה בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי