איביץ': "קשה לבחור את ההרכב הנכון, אדבר עם יונתן כהן"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב דיבר לאחר התיקו 0:0 נגד בני סכנין והתייחס גם להרחקה של שחקן ההתקפה: "היה משחק מעניין כי שחקנו הרבה שחקנים שלא שיחקו ביחד במשחק אחד". דרסליה הוסיף: "לא ניצלנו את היתרון המספרי"

(גודל טקסט)

אחרי שבני יהודה הבטיחה את עלייתה לשלב חצי הגמר במושבה, מכבי תל אביב הצטרפה אליה אחרי תיקו 0:0 משמים נגד בני סכנין לעיני 1320 צופים בנתניה. המוליכה כמו נועלת הטבלה התייחסו למשחק הזה לפרוטוקול בלבד ושתיהן עלו בהרכב משני. כצפוי מכבי תל אביב הייתה טובה יותר למרות שהייתה בעשרה שחקנים עקב צמד צהובים של יונתן כהן בדקה ה-40, אך שחקני הספסל, אבי ריקן וארון שוינפלד החמיצו ממצבים קורצים ולא הצליחו להוכיח כי מקומם שייך ל-11 של איביץ'.

מאמן מכבי תל אביב ולמידיר איביץ' אמר בסיום: "היה משחק מעניין כי שחקנו הרבה שחקנים שלא שיחקו ביחד במשחק אחד, במחצית הראשונה יכולנו לנצח את המשחק, ובחצי השני היינו עם בעשרה שחקנים והיה לנו כמה מצבים לכבוש אבל לא הצלחנו, היריבה לא הצליחה להכניע אותנו. בסופו של דבר עמדנו במטרה שלנו. וכפי שאמרתי בתחילת העונה אנחנו רוצים לקחת שלושה תארים".

על האדום של יונתן כהן: "אני אדבר איתו, בעיקר על הצהוב הראשון שנבע מדיבורים עם השופט".

איך שומרים על הרעב: "יש לי 22 שחקנים שרוצים לשחק ורוצים להיות על הדשא כל הזמן ואני בוחר את השחקנים הטובים ביותר, אך זה קשה לבחור בכל שבוע את ה-11 הכי טובים".

ולדימיר איביץ' לא היה מרוצה מהאדום של יונתן כהן (דני מרון)

שרן ייני הוסיף: "כל משחק זה צ'אנס להוכיח את עצמך, היה משחק פחות טוב של הקבוצה, זה היופי שהצוות דורש ממך לעבוד קשה. כל השחקנים רוצים להוכיח, השחקנים המחליפים היו מעולים ותמיד כיף לשחק איתם, אני וטיבי שיחקנו הרבה שנים וכיף לשחק איתו. יצא לנו רצף של משחקים פחות טוב אבל אין ירידת מתח, יש לנו הרבה מטרות העונה ואנחנו עושים עבודה טובה בינתיים. אנחנו שומרים על מוכנות וידועים שכל אימון זה חשוב, אנחנו משתדלים להיות מקצוענים על הרגע האחרון גם מחוץ למגרש".


שרן ייני. "אין ירידת מתח" (אריאל שלום)

המאמן המפסיד גיאורגי דרסליה אמר: "המחצית השנייה לא הייתה טובה, אחרי שמכבי תל אביב הייתה עם עשרה שחקנים היינו צריכים לדחוף קדימה אבל זה לא קרה. מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי טובה בליגה נלחמנו עד הסוף".

כמו מכבי תל אביב גם הרבה שחקנים צעירים שיחקו גם אצלכם: "הרבה צעירים שיחקו, כל שחקן צריך זמן כדי להתקדם קדימה ורואים שהם שיחקו כדורגל".

האם תישארו בליגה: "אנחנו חייבים לנצח כל משחק, יש לנו תשעה משחקים, המשחק הבא נגד מכבי חיפה ונעשה את המקסימום כדי להישאר בליגה, אבל אני לא יכול להבטיח דבר".

גיורגי דרסיליה. "המחצית השנייה שלנו לא הייתה טובה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי