בסכנין מעודדים: "תיקו מכובד, אבל הליגה הרבה יותר חשובה"

שחקני בני סכנין עם אבי ריקן
שחקני בני סכנין עם אבי ריקן | דני מרון

דרסיליה עלה עם ההרכב המשני שהיווה יריב שקול לצהובים. עמבר זכה לשבחים: "הוכיח שהוא שוער שני ראוי לליגת העל", ניסיון להכשיר את גאדיר לקראת מכבי חיפה (שבת, 15:45, שידור ישיר בספורט3)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שביעות רצון בבני סכנין לאחר התיקו המאופס מול מכבי תל אביב אמש (שלישי). המאמן גיורגי דרסיליה החליט לפני המשחק לעלות עם הרכב משני בכדי לאפשר מנוחה לשחקנים לקראת המשך הליגה וגם לבחון את שחקני הספסל בכדי להבין מי מהם יזכה להזדמנות במאני טיים של הליגה.

בנוסף בקרב ההנהלה שיבחו את שיטת המשחק של דרסיליה שייצב את משחק ההגנה כאשר פעם שנייה ברציפות שמכבי תל אביב אינה מצליחה לכבוש מול סכנין. מי שזכה למירב המחמאות היה שוער המשנה מתן עמבר שהרשים במספר הצלות. "יש לנו שוער מצוין מחמוד קנדיל אבל עמבר גם הוכיח שיש לנו שוער שני ראוי בליגת העל" אמרו במועדון.

למרות התיקו המכובד הקבוצה סיימה את דרכה בגביע המדינה ושם חושבים על המשך הליגה כאשר כבר בשבת תצא סכנין למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה (שבת, 15:45, שידור ישיר בספורט3). "התיקו היה מכובד אבל הליגה הרבה יותר חשובה לנו. אסור לנו להתפעל רק מהניצחון מול בני יהודה אלא לנסות ולהוציא נקודות גם מול מכבי חיפה ושבוע לאחר מכן מול הפועל באר שבע", אמרו בסכנין.


"הוכיח שהוא שוער שני ראוי לליגת העל". מתן עמבר (דני מרון)

לקראת המשחק מול חיפה יחזרו כל שחקני ההרכב הראשון כמו מחמוד קנדיל, סארי פלאח, אלבין פאנישי, מהראן ראדי, חאלד חלאיילה, שלומי אזולאי וצמד הזרים איברהים ללה ואלכסנדר סטניבלייביץ. בנוסף בקבוצה מהמגזר מקווים כי החלוץ מוחמד גאדיר שנפצע במשחק הגביע הראשון מול הצהובים יחזור לאימונים מלאים ואף יהיה בסגל לקראת המשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי