לוזון לשחקנים: "שיחקתם כמו גברים". קאניוק פרץ בבכי

שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה | יוני אריאלי

למרות ההדחה מהגביע, המאמן שיבח את חניכיו ועודד אותם. על רוטמן שחתם בבית"ר: "אשתמש בכל מי שנמצא בסגל". בקבוצה ישוחחו עם מזרחי על סאגת החילוף. חשש לקרע בשריר הארבע ראשי אצל דנינו

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פ"ת לאחר תוצאת התיקו אמש (רביעי) 1:1 מול מכבי נתניה, שקבעה שהקבוצה לא תעפיל לשלב חצי גמר הגביע. הקבוצה של גיא לוזון שלטה במחצית הראשונה והחמיצה לא מעט מצבים ושוב יצאה מאוכזבת, כמו במשחק ביום שבת מול מכבי ת"א.

"הגענו הפעם למצבים, אבל החמצנו מלא. זה מבאס כל הזמן לצאת עם המחמאות אבל בלי התוצאה שאנחנו רוצים. אם להסתכל על חצי הכוס המלאה, זה היה אולי המשחק הכי הטוב שלנו העונה מאז בית"ר ירושלים במחזור הראשון", אמרו שחקנים במועדון.

מי שלקח קשה את ההדחה הוא הקשר גידי קאניוק, שבמחצית הראשונה הגיע למצב טוב לכיבוש ועם סיום המשחק בכה בירידה לחדרי ההלבשה, כאשר המאמן גיא לוזון שוחח איתו בסיום ועודד אותו.

לוזון עצמו, היה מרוצה מהמשחק של חניכיו ובסיום המשחק אמר להם: "שיחקתם כמו גברים. ככה אני רוצה לראות אתכם משחקים בכל משחק עד סיום העונה".

בפ"ת היו לא מעט טענות לשופט אלי חכמון, בעיקר על כך שחלוץ נתניה פאטוס בצ'יראי לא הורחק בכרטיס צהוב שני על משיכה בחולצה במהלך המחצית השנייה (עוד לפני כיבוש השער). "אי אפשר להתעלם שלשופט הייתה גם הכרעה על המשחק. זה שהיה צריך להיות מורחק כבש את הגול", אמר גיא לוזון בסיום. גם היו"ר אבי לוזון, מחה בפני השופטים במחצית, בין השאר על בזבוזי הזמן.


אכזבה גדולה בפתח תקווה (יוני אריאלי)

הקשר אופיר מזרחי, שהוחלף אמש ראשון, לא אהב את החילוף וירד לחדר ההלבשה כשהוא זורק את חולצתו על הדשא, כאשר בפ"ת מתכוונים לבדוק את העניין ולשוחח איתו. "לא ראיתי שהוא ירד לחדר ההלבשה. הייתי עם הגב למקרה. אם זה נכון אני אבדוק את הנושא. להגיד סתם דברים שלא ראיתי בזמן אמת זה לא רציני", התייחס לכך לוזון.

מי שעוד נכלל בסגל ואף שיחק הוא הקשר לירן רוטמן, שחתם אתמול בבית"ר ירושלים. בפ"ת כאמור, ידרשו על הקשר דמי השבחה בעבור מעברו, כאשר כפי שפרסמנו אמש, בפ"ת צפויים להציע לשחקן חוזה, דבר אשר עשו גם במקרה לידור כהן לפני מספר עונות, כאשר בקבוצה טוענים שלמרות שהשחקן חתם יש להם את האופציה להציע הצעה משלהם (כמובן שהדבר לא ימנע את מעברו של רוטמן לבית"ר) וזאת כדי למקסם את הרווחים ממנו בוועדה למעמד השחקן. בפ"ת כרגע נמצאים במלכוד: מצד אחד, השחקן חתם בבית"ר ובקבוצה לא היו ממהרים לתת לו לשחק, אך מצד שני גם הם מודעים שככל שישחק יותר, ערכו בוועדה יעלה. "זה לא מטריד אותי לרגע. כל מי שנמצא אצלי בסגל אשתמש בו והשנה הבאה לא רלוונטית כרגע. לא חושב שזה ישפיע עליו", סיפר לוזון בסיום.

הבלם עומר דנינו הוחלף אמש במחצית מכיוון שהתלונן על מתיחה בשריר הארבע הראשי. הבוקר הוא צפוי הבלם לעבור צילום על-מנת לשלול קרע בשריר כאשר בכל מקרה, הוא נמצא בספק גדול למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב.


עודד את השחקנים. גיא לוזון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי