הויבך צפוי להחמיץ את חצי הגמר, חכמון לא ישפוט בגביע

הויבך גובר על סילבסטר
הויבך גובר על סילבסטר | עדי אבישי

הבלם הפצוע עבר צילום שהראה שמדובר בחבלה בלבד באיזור הבטן, אך יצטרך לנוח מספר ימים ולא נראה שישחק מול חדרה. לעומתו, מלמד אמור להשתתף. ההתאחדות הודיעה על שינוי בצוות שופטי ה-VAR לבקשתו של השופט

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי נתניה. בדיקת האולטרסאונד שערך היום (ראשון) טים הויבך הראתה שהבלם סובל מחבלה בלבד באיזור שרירי הבטן ואינו סובל ממתיחה והחשש מהיעדרות ארוכה התבדה.

הויבך הוחלף אמש במחצית במשחק מול בני יהודה בעקבות כאבים מהם סבל, אך בנתניה נשמו לרווחה והבלם צפוי לחזור לפעילות בתוך פרק זמן של שבוע. משמעות הדבר: בקבוצה יתקשו להכשיר את הויבך לחצי גמר הגביע ממנו הוא צפוי להיעדר, כשגם שיתופו במשחק הליגה הבא ביום ראשון מול מכבי ת"א מוטל בספק.

עם היעדרותו של הויבך בחצי גמר הגביע, בנתניה יצטרכו להחליט מי מבין דולב אזולאי או דודי תירם יפתחו בהרכב, כשהבלם הצעיר זוכה ליותר קרדיט בתקופה האחרונה.


לא צפוי להיות כשיר לחצי הגמר. טים הויבך (עדי אבישי)

כמו הויבך, גם גיא מלמד, שנח אתמול כדי לא להחמיר את פציעתו באזור שריר התאומים, עבר היום צילום ממנו עולה כי החלוץ אינו סובל מפגיעה חמורה והוא צפוי להיות כשיר למשחק ביום שלישי.

בשורה שעודדה מאוד את המועדון הגיעה הבוקר מכיוון ההתאחדות לכדורגל, שהודיעה כי שופט ה-VAR למשחק חצי גמר הגביע הקרוב שונה . רק הבוקר פרסמנו כי אלי חכמון, אשר התעמת עם בעלי נתניה אייל סגל לאחר המשחק מול בני יהודה, שובץ למשחק בשלישי, אך הבוקר שינו בהתאחדות את השיבוץ ורועי ריינשרייבר יהיה שופט ה-VAR במשחק. לפי איגוד השופטים חכמון ביקש מראש לא ליטול חלק במשחק הגביע.

בעניין אחר, הקשר ניקו אולסק ציין במשחק מול הזהובים את הופעתו ה-100 במדי הקבוצה, מאז הצטרף אליה לפני שנתיים וחצי. "תודה על ההזדמנות שניתנה לי. אף פעם לא חשבתי שאהיה במקום בו אני נמצא עכשיו. גאה להיות במועדון הנהדר שאני נמצא בו ואמשיך לתת את כל כולי עבורו" אמר בהתרגשות.

בתוך כך, מכבי נתניה קיבלה הערב תוספת של כ-200 כרטיסים לחצי גמר הגביע ביום שלישי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי