אברמוב: "הייתה אמונה גדולה, אם נזכה כולם יקבלו מענקים"

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

הבעלים של בני יהודה היה מאושר לאחר הפעלה לגמר הגביע: "זה לא קל לנצח את מכבי ת"א העונה, אנחנו מסתכלים לכולם בגובה העיניים". על אבוקסיס אמר: "אני משלם לו הרבה כסף, אבל זה מגיע לו. כיף לעבוד איתו"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה העפילה אמש (רביעי) לגמר גביע המדינה לאחר שגברה 0:1 על האלופה מכבי תל אביב, באצטדיון טדי. מי שנראה מאושר במיוחד בסיום הוא הבעלים ברק אברמוב, שעבר שנה לא פשוטה באופן אישי וגם בשל המאבק שהתנהל במרבית שלבי העונה, בינו ובין אוהדי הקבוצה.

"כיף גדול. להגיע לגמר גביע עונה שנייה מתוך שלוש שנים שאני כאן זה מיוחד, זה כיף והיום זה מרגש מאוד", אמר אברמוב בסיום המשחק. "לנצח את מכבי תל אביב העונה, זה לא קל, זה הפסד ראשון שלהם העונה, זה מועדון ענק וקבוצה חזקה מאוד. בני יהודה זה מועדון ווינר שמסתכל לכולם בגובה העיניים ולא מפחד מאף אחד ובא לנצח בכל משחק. הייתה לנו אמונה גדולה, כל מי שדיבר איתי, שמע שאנחנו באים לנצח את המשחק, לא באנו בשביל לשחק טוב, באנו לנצח ולא הסתרנו את זה. באנו לנצח את המשחק חד משמעית".

על החגיגות, עוד בטרם זכתה הקבוצה בגביע: "אין מה לעשות, זה אמוציות של אותו הרגע, זה כדורגל, שחקנים והצוות המקצועי עובדים קשה ומגיע להם. האמנו שאפשר לנצח, וכשזה קורה אז יש אמוציות שמתפרצות. מבטיח לכם שכבר מחר בבוקר, אבוקסיס יחזיר את כולם לתלם, יהיה אימון ומשחק בשבת ונמשיך הלאה".


"כיף גדול להעפיל שנה שנייה תוך שלוש שנים" (אריאל שלום)

אברמוב נשאל על סוד כוחה של בני יהודה העונה והשיב: "בני יהודה משדרת העונה שהיא מועדון שונה ממה שהיה כאן. יש פה מועדון חזק, עם הנהלה חזקה וצוות מקצועי חזק שאנחנו הולכים איתו לדרך ארוכה ביחד ונמשיך ללכת בדרך ארוכה יחד. שחקנים מתעלים על עצמם ולא משנה מי משחק, וזה מה שחשוב".

על תחושותיו האישיות אחרי העונה הזאת: "אני לא משחק. מי שמשחק בסוף, אלה השחקנים והצוות המקצועי, שדואג שישחקו כמו שהם משחקים. אני נותן שקט למועדון, את הרוח הגבית שאני צריך לתת ואני חושב שאני עושה את זה, בצורה טובה".

הבעלים התייחס למאמן אבוקסיס ונשאל כיצד הוא מצליח להשאיר אותו בבני יהודה, למרות כל החיזורים מסביב: "אני משלם לו הרבה כסף, פשוט מאוד. אבל האמת שזה מגיע לו. הקשר בינינו הוא מעבר לכדורגל, כיף לנו לעבוד ביחד, הוא בא לפה בכיף ובאהבה, ברגע שכיף לך וטוב לך ואתה מצליח, אז אני לא יודע אם צריך למהר וללכת למקום אחר. נכון שבמועדון גדול זה מושך אבל הוא מגשים את החלומות גם איתנו, השנה אנחנו מצליחים אפילו יותר מעונה קודמת. והשמיים הם הגבול. לא תשמע אותי מדבר על אליפות, אבל אם נעשה שוב בעונה הבאה, פלייאוף עליון ונגיע לאירופה, זו תהיה הצלחה מבחינתנו".


"הקשר בינינו הוא מעבר לכדורגל". ברק אברמוב עם יוסי אבוקסיס (דני מרון)

על שינויים לקראת העונה הבאה: "בלי קשר לאירופה, נחזק את הקבוצה. הקבוצה תעבור שינוי של מספר שחקנים, וכנראה שגם יהיו שחקנים שילכו. אם יהיו הצעות שאי אפשר לסרב להן לא נשאיר בכח, גם כלכלית וגם מקצועית. החוזק שלנו זה לאו דווקא שחקנים, החוזק זה המועדון, ההנהלה והצוות המקצועי החזק וזה יישאר. זה לא משנה מי השחקן שיגיע או יילך, נעשה קבוצה טובה והמועדון יישאר חזק. התקציב יישאר 21-22 מיליון שקלים, אם יהיה מישהו שירצה לשים יותר אני אתן לו את ברכת הדרך וגם אעזור לו"

אברמוב נשאל על מענקי הגביע שלא מופיעים בחוזי השחקנים ואמר: "גם בעונה הראשונה שזכינו בגביע לא היו מענקים וכולם קיבלו. גם השנה, אם ייקחו גביע כולם יקבלו מענקים, הכסף לא יהיה בעיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי