האוהדים חגגו עם השחקנים והגביע, רחוב האצ"ל נסגר עד הבוקר

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

בני יהודה הניפה גביע שני בשלוש שנים ורביעי בתולדותיה, והשמחה שטפה את רחובות שכונת התקווה. האוהדים הרימו את השחקנים ושרו, איציק עזוז: "מרגיש בתוך חלום". צ'יבוטה: "אבוקסיס הוא קוסם"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה זכתה אמש (רביעי) בגביע המדינה בפעם השנייה בשלוש שנים ובפעם הרביעית בתולדותיה, לאחר שגברה על מכבי נתניה במשחק מרתק, שהוכרע רק לאחר הארכה ודו קרב בעיטות מ-11 מטר. במצב של 4:4, עצר השוער הליטאי אמיליוס זובאס את הבעיטה החמישית של גבי קניקובסקי הנתנייתי, ויובל אשכנזי כבש את הפנדל המכריע ונתן את האות לחגיגה מטורפת של הכתומים על כר הדשא.

השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה בראשות הבעלים ברק אברמוב חגגו במשך דקות ארוכות עם 13 אלף הצופים שסירבו לעזוב את היציעים. אשכנזי, שכבש את הפנדל המכריע, פרץ בבכי כמו גם הקפטן איציק עזוז, שנראה נרגש מאוד וגם הוא הזיל דמעות של אושר, בין כל החיבוקים ובקבוקי המים שנשפכו ללא הפסקה. המאמן יוסי אבוקסיס, שחגג תואר ראשון כמאמן, רקד בטירוף עם שחקנים, בשירה אדירה של "יש גביע, יש אירופה בשכונה".

מכר הדשא עברה החגיגה אל תוך חדר ההלבשה ולאחר שמאוויס צ'יבוטה קיבל עוגת יום הולדת לפרצוף המשיכה השירים והריקודים במשך דקות ארוכות, כשהשחקנים שרים לקפטן שלהם: "הנה זה מגיע, תנו לאיציק להניף את הגביע", והמשיכו בשירה אדירה, כשהם עוברים שחקן שחקן ומקדישים לו את השיר שלו.

החגיגות בשכונה. הרחוב נסגר עד הבוקר (רענן ברנובסקי)
החגיגות בשכונה. הרחוב נסגר עד הבוקר (רענן ברנובסקי)

מהאצטדיון הגיעו השחקנים לשכונת התקווה, שם המתינו להם יותר מאלף אוהדים שסגרו את רחוב האצ"ל והרימו שם מופע של פירוטכניקה עם אבוקות, חזיזים וזיקוקים, דגלים ומערכת של רמקולים שניגנה את כל שירי העידוד של הקבוצה, בווליום שהחריש את כל השכונה. השחקנים, שחלקם הורם על הכתפיים, הוכנסו למסעדת "בוסי" וגם שם המשיכו החגיגות, כמעט עד אור ראשון של בוקר. "אני מרגיש בתוך חלום", אמר יובל אשכנזי. "לא יאומן שעשינו את זה, טירוף מה שהולך כאן", הוסיף דולב חזיזה. "יוסי אבוקסיס הוא קוסם", אמר מאוויס צ'יבוטה המאושר וגם שאר השחקנים, הצטרפו לחגיגות, הצטלמו ללא הפסקה עם האוהדים ורקדו בטירוף.

בני יהודה, שהבטיחה לעצמה את הכרטיס לאירופה, תפתח את משחקיה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, מרחק שני סיבובים בלבד משלב הבתים היוקרתי של המפעל.

המשחק אמש היה מפגן אדיר של ווינריות ונחישות של הזהובים, שנקלעו לפיגור בשלב מאוד מוקדם לאחר ספיגת השער הראשון כבר בדקה הרביעית, מטיל של גיא מלמד לחיבורים. מאוחר יותר נפצע איסמעילה סורו בברכו והוחלף, כמו גם הקפטן איציק עזוז, שסובב את ברכו ונאלץ גם הוא לפנות את מקומו על כר הדשא. השחקנים של אבוקסיס, בניצוחם של דולב חזיזה ומאוויס צ'יבוטה, חזרו אט אט למשחק, כשמעל כולם בלט הבלם דן מורי במשחק כמעט מושלם בחלק האחורי, תוך שהוא מגלה המון מנהיגות, גם לאחר יציאתם של עזוז שנפצע וקרלוס קוויאר שהוחלף כדי להכניס שחקן התקפה נוסף. דור ג'אן המחליף כבש את שער השוויון ובדו קרב הפנדלים גילו הכתומים יכולת נהדרת וכל חמשת הבועטים, דור ג'אן, דולב חזיזה, תאמבי סגס, עמית זנטי ויובל אשכנזי, שמרו על קור רוח ודייקו בבעיטות שהביאו את הגביע לשכונה.

סיבוב הניצחון של איציק עזוז (רענן ברנובסקי)
סיבוב הניצחון של איציק עזוז (רענן ברנובסקי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי