אוהדי מכבי נתניה הציפו את השחקנים בהודעות תמיכה

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הקהל הביע תמיכה לאחר ההפסד המאכזב בגמר הגביע: "איתכם לאורך כל הדרך". בקבוצה מודים: "מזל שיש משחק חשוב בראשון", בורנשטיין וזבידאת כשירים. יאנקאוסקאס התרשם ממלמד, תירם: "ראיתי את עצמי מניף גביע"

(גודל טקסט)
במכבי נתניה עדיין מנסים להתאושש מההפסד הדרמטי בגמר גביע המדינה לבני יהודה, כשאתמול (חמישי) ערכה הקבוצה אימון שחרור בו לא נטלו חלק השחקנים שלקחו חלק במשחק.


למרות האכזבה, שחקני נתניה זכו לתמיכה אדירה כאשר מאות הודעות נשלחו לשחקני הקבוצה מאז ההפסד כשחלק גדול מהקהל הביע את תמיכתם וציין בפני השחקנים כי הם איתם לאורך כל הדרך, מאחוריהם ואוהבים אותם.


"המזל הוא שיש לנו משחק חשוב נגד בני יהודה (ראשון ב-20:20, שידור ישיר בספורט1). אם היינו מפסידים בגמר והעונה הזאת הייתה גמורה, היה לנו קשה להתאושש. בסופו של דבר, אם נבטיח את הכרטיס לאירופה, אי אפשר יהיה לקחת מאיתנו את העונה הנפלאה הזו", אמרו במועדון.



חיזקו את השחקנים למרות האכזבה. אוהדי מכבי נתניה (מאור אלקסלסי)


הבשורה הטובה מהמשחק הגיעה מכיוונם של מוחמד זבידאת וג'ונתן בורנשטיין, שנפצעו והוחלפו. השניים סבלו משרירים תפוסים ובקבוצה מאמינים שהם יהיו כשירים למשחק ביום ראשון נגד בני יהודה, כאשר היום קיבלו השחקנים יום חופש.


מאמן נבחרת ליטא, אדגראס יאנקאוסקאס, התרשם מהחלוץ גיא מלמד, שכבש את שער היתרון של מכבי נתניה בגמר ושוקל לזמנו למחזור המשחקים הקרוב בחודש הבא במוקדמות היורו.


מספר שחקנים פרסמו אמש פוסטים לאחר ההפסד בגמר ובהם הביעו את צערם על אובדן הגביע: "חלמתי על הרגע הזה לא פחות ממכם, עצמתי עיניים יותר מפעם בחיים וראיתי אותנו זוכים בתואר ואותי מניף גביע עם קונפטי צהוב שחור ברקע. אבל המציאות חזקה יותר ולצערנו זה לא שלנו. עכשיו, הבחירה בידיים שלנו – לשקוע בבאסה ובדיכאון או להמשיך לחלום ולהשיג מטרות חדשות. יש עוד שני משחקים שיכולים להבטיח לנו מקום באירופה. מה יקרה מפה? אני כבר החלטתי. מקווה שביום ראשון בשעה 20:3 אראה שגם אתם החלטתם", כתב הקפטן דודי תירם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני הרבה יותר דומה לכם ממה שאתם חושבים. גם אני גדלתי בקופסה, התענגתי על הכריך טונה מחוץ לאצטדיון, מזמזם את השירים במהלך המשחק, ובנוגע לאתמול-חלמתי על הרגע הזה לא פחות ממכם, עצמתי עיניים יותר מפעם בחיים וראיתי אותנו זוכים בתואר ואותי מניף גביע עם קונפטי צהוב שחור ברקע. אבל המציאות חזקה יותר ולצערינו זה לא שלנו. עכשיו, הבחירה בידיים שלנו, לשקוע בבאסה והדיכאון או להמשיך לחלום ולהשיג מטרות חדשות. יש עוד 2 משחקים שיכולים להבטיח לנו מקום באירופה. מה יקרה מפה? אני כבר החלטתי, מקווה ביום ראשון בשעה 20.30 אראה שגם אתם החלטתם.

A post shared by David Dudi Tiram (@davidtiram) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי