סילבס: "כדורגל יפה? העיקר שניצחנו", קשטן: "הקבוצה הפחות טובה עלתה"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

רגשות מעורבים בהפועל חיפה אחרי ה-0:1 הקטן על מ.ס. כפר קאסם בגביע המדינה. כץ: "שמח על הניצחון שלנו, אבל יש עוד הרבה מקום לשיפור במשחק שלנו". במועדון האדום עדיין מחכים לסילבסטר, שעשוי לעזוב את ישראל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חיפה לאחר ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה. הקבוצה מהכרמל גברה אמש (רביעי) 0:1 על מ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית משער מוקדם של גידי קאניוק, כאשר מצד האדומים-שחורים הבטיחו את הכרטיס לשלב הבא במפעל, אך מנגד כולם במועדון יודעים שהיכולת שהציגו לא תספיק במשחקי הליגה, וגם לא בשלב הבא בגביע.

מספר נמוך מאוד של אוהדים הגיעו אתמול לאצטדיון סמי עופר על מנת לתמוך בהפועל חיפה, כאשר מרבית הקהל שהגיע שרק בוז לקבוצתו בסיום זאת בעקבות העבודה שכפר קאסם הייתה הקבוצה העדיפה יותר במהלך המשחק, כשמאמנה תומר קשטן אך הדגיש בסיום: "הקבוצה הפחות טובה עלתה לשלב הבא".

"אני חושב שעשינו טעות יהירה בהתחלה ולקח לנו זמן להתאפס, אך במשך רוב הדקות היינו טובים ודומיננטיים והכדור פשוט לא נכנס. המצבים היחידים שהפועל חיפה הגיעה אליהם היו שכבר שלחנו את כל השחקנים שלנו קדימה".


קשטן. "הקבוצה הפחות טובה עלתה לשלב הבא" (מאור אלקסלסי)

מנגד, מן הצד המנצח לא נראו חגיגות גדולות בסיום המשחק, כשהבעלים יואב כץ סיפר: "העפלנו לשלב הבא אבל יש עוד הרבה מקום לשיפור במשחק שלנו. יש לנו הרבה שחקנים פצועים בסגל ואנחנו עדיין מחפשים להם מחליפים". הבעלים ציין גם את מיקי סירושטיין, שרשם בכורה בקבוצתו החדשה נגד כפר קאסם: "מברכים על הצטרפותו למועדון".

המאמן חיים סילבס בחר בעיקר לפרגן לשחקניו: "יש לנו הרבה שחקנים שמשחקים דקות רבות אחרי תקופה בה לא שיחקו בכלל. ניצחון יפה? אותי זה בכלל לא מעניין אי זה נראה. העיקר שעברנו". סירושטיין הוסיף: "זה לא נורמלי לשחק תשעים דקות מלאות אחרי חודשיים בלי כדורגל. קיבלו אותי כאן בצורה הכי חמה שאפשר. החוויה בתאילנד הייתה עצומה וכל שחקן ישראלי היה שמח להיות שם. הכדורגל בסוך הוא דינמי מאוד ואני שמח להיות בהפועל חיפה".

ובנושא אחר, חלון העברות של חודש ינואר נמצא בעיצומו ובצד האדום של חיפה מקווים לקדם כמה שיותר את נושא הרכש, כהמטרה הגדולה ביותר היא עדיין צירופו של החלוץ יאקוב סילבסטר מאשדוד.


כץ. "ש עוד הרבה מקום לשיפור במשחק שלנו" (מאור אלקסלסי)

הסלובקי סירב תחילה להצעה הראשונה שקיבל מהקבוצה החיפאית בגלל שהוצע לו סכום נמוך מזה שהוא מרוויח בדרום, ובסביבתו אך סיפרו כי אינו בטוח שהוא רוצה להישאר בישראל. כץ מתכנן לחכות לחלוץ עד תחילת שבוע הבא ואם העסקה לא תיסגר יבחנו אופציות נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי