סייף זומן לסגל ארה"ב, סוכנו דהאן: שמחים שמעריכים אותנו

קני סייף
קני סייף | Gettyimages

קשר גנט הישראלי אמריקאי נמצא בסגל האמריקאי לקראת משחקי גביע הזהב שייערכו בעוד כחודש. סוכנו עקץ את ראשי הנבחרת הישראלית. אלישע לוי: שיהיה לו בהצלחה

(גודל טקסט)

אחרי סאגה ארוכה, נראה שהשאלה באיזו נבחרת ישחק קשר גנט, קני סייף קרובה לפתרון. הקשר הישראלי-אמריקאי זומן לסגל נבחרת ארצות הברית לקראת גביע הזהב (הטורניר המקביל לקופה אמריקה במדינות צפון אמריקה ומרכזה) הקרוב, שיחל בשביעי ביולי.


אם סייף, שדחה מספר פעמים את זימוניו של אלישע לוי לנבחרת ישראל עקב טענות לפציעה, ישחק ולו דקה אחת במדי הנבחרת האמריקאית, השיוך הפוטנציאלי שלו לנבחרת ישראל ימנע על פי חוקי פיפ"א. מאמן הנבחרת לוי הגיב: "שמעתי הבוקר את ההחלטה והזימון של קני סייף לנבחרת ארה"ב. זה בסדר גמור אני מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה. נבחרת ישראל תוציא בהמשך תגובה מסודרת".


תגובת דודו דהאן, סוכנו של סייף: "בחודש האחרון צוות ההתאחדות לכדורגל בארה"ב יצרו קשר עם קני, שנולד בארה"ב ומחזיק בדרכון אמריקאי. השיחות היו מלאות חום, כבוד והערכה. הצוות אמר לקני שהוא ראוי ויתקבל בברכה. הוא נחשב כיום לשחקן כנף שמאל הטוב ביותר בליגה בלגית, ללא מתחרים. הוא שמח לשחק ברמת נבחרת שרוצה ומעוניינת בו. כמו כולם, תמיד נעדיף להיות במקום בו אנחנו מוערכים ורצויים. לאמריקאים יש עוד מספר עניינים בירוקרטים לסיים ולאחר מכן נדע יותר".


שחקני נבחרת ישראל יתכנסו לפני הצהרים בבית הנבחרות בשפיים לקראת משחק הידידות ביום שלישי באצטדיון בנתניה נגד נבחרת מולדובה, שיהווה הכנה למשחק נגד אלבניה ביום ראשון הבא. אל אימון הערב מתוכנן להגיע הקפטן ערן זהבי, שלא היה במחנה האימונים בגרמניה והשתתף ביום שישי במשחקה של קבוצתו גוואנגז'ו נגד חנאן בליגה הסינית (1:1).



זהבי. אלישע הבהיר מי הקפטן
זהבי. אלישע הבהיר מי הקפטן

 

המאמן אלישע לוי הבהיר כי קפטן יש רק אחד, ואם זהבי יהיה בהרכב הוא יהיה קפטן הנבחרת נגד מולדובה. לפני האימון יבדק המגן הימני אלי דסה בפציעה בקרסול רגלו ע"י רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי שיחליט אם דסה ממשיך או משוחרר.

 בנושא המקצועי המאמן הלאומי מתלבט בעמדת השוער הראשון בין דודו גורש לעומרי גלזר. שוערה של הפועל באר שבע שב לסגל לאחר שלא היה במשחק נגד ספרד בשל כרטיסים צהובים, ובמקומו שיחק אופיר מרציאנו. בנבחרת ישראל סימנו את שוער מכבי חיפה גלזר כשוער הלאומי הבא, ורק לאחר האימון המסכם יחליטו אלישע לוי, עוזריו רפי כהן ועמיר תורג'מן ומאמן השוערים ניר דוידוביץ' מי יהיה בין הקורות.

מסתמן כי הבלם טל בן חיים אמור לפתוח בהרכב נגד מולדובה על חשבון איתן טיבי, שעשוי לשחק בעמדת המגן הימני. גם ליוסי בניון סיכוי גבוה להשתתף במשחק בהרכב הראשון או כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי