בניון צפוי לפתוח מול אלבניה, גם כיאל בתמונת ההרכב

יוסי בניון מול מולדובה
יוסי בניון מול מולדובה | ערן לוף

בנבחרת ישראל מודאגים לאחר ה-1:1 המביך מול מולדובה ("זה נראה רע מאוד, היינו רכים"), אלישע לוי מתכנן לפחות שני שינויים. קשר מכבי ת"א הפך לשחקן המבוגר ביותר שלובש את המדים הכחולים-לבנים

(גודל טקסט)
בסיום המשחק אתמול (שלישי) בנתניה, חדר ההלבשה של נבחרת ישראל התרוקן במהירות כשהשחקנים שיזכו היום ליום חופשי מאימונים מיהרו הביתה. עבורם העונה תסתיים רק ביום ראשון לאחר המשחק נגד אלבניה. יוסי בניון מיהר לרכב של בני משפחתו והבלם שיר צדק דחק בחברו בן שהר לקצר ולסיים במהירות את הראיון עם העיתונאים.

 

הנבחרת הציגה את משחקה החלש ביותר בעידן המאמן אלישע לוי והאמירות אצל כולם בעקבות ה-1:1 מול מולדובה היו: "משחק חלש מאוד", "היינו רכים בגישה", "זה נראה רע מאוד", "החמצנו גולים של חוסר ריכוז".


 

המאמן עצמו ניסה להרגיע: "אנחנו בנבחרת יודעים מה לעשות ונסיק מסקנות בהכנה לקראת אלבניה. אני לוקח מהמשחק את העובדה שהשחקנים ידעו לא לעזוב את המשחק, נלחמו וידעו להשוות ברגע האחרון. זה טבעו של משחק אימון וראינו עוד קודם את אלבניה מפסידה ללוקסמבורג. נדע למצוא את הפורמט הנכון וההרכב הנכון נגד אלבניה".

 

מסתמן שאלישע יבצע לפחות שני שינויים בהרכב נגד אלבניה. יוסי בניון עשוי לקבל עדיפות בהרכב במקומו של ליאור רפאלוב ובירם כיאל יעלה ב-11 על חשבונו של אייל גולסה. "ערן זהבי הוא החלוץ המרכזי של נבחרת ישראל הוא סקורר וכל המצבים המסוכנים דרך המסירות הכפולות עברו דרכו. בראשון זה כבר משחק אחר", הוסיף המאמן.

 

לוי גם פרגן לשני החוזרים לנבחרת: "בניון וטל בן חיים הם שחקנים עתירי ניסיון שיודעים מה זה להיות בנבחרת ישראל וחשיבותם היא גם בחדר ההלבשה. כל מי שנכנס במחצית השנייה הוסיף. גם איתי שכטר, בירם כיאל ועידן ורד. זה יעזור בבחירת ההרכב הנכון נגד אלבניה".



אלישע לוי. לא יהסס להחליף כשצריך (ערן לוף)
אלישע לוי. לא יהסס להחליף כשצריך (ערן לוף)


כובש שער השוויון בן שהר הסביר:"לא שיחקנו טוב וניקח את זה כמשחק אימון. יכולנו לכבוש יותר ובסוף היה משחק של שוויון ויצאנו עם משהו. מה שחשוב זה המשחק ביום ראשון בסמי עופר. היינו קצת רכים בהתחלה, היה משחק טוב לכושר של סוף עונה. הייתה עונה קשה ופגרה קצרה וכולם יודע שזה לא קל".

 

"אני לא מתרץ", הוסיף החלוץ. "אנחנו שחקני נבחרת וצריך לדעת להראות את היכולת שלנו. אין שום תרוץ ליום ראשון. לא משנה עייפים או לא עייפים, אני יכול להבטיח שניתן יותר ממה שנתנו ונבוא לנצח את אלבניה". לגבי הפנדל אמר: "זהבי הוא הבועט הקבוע בנבחרת, אבל הוא כבר היה על הספסל אז אלישע ביקש ממני שאבעט וכמובן שגם אני רציתי. אני בועט הפנדלים של הפועל ב"ש".

 

אגב, שיא נשבר אמש כשבניון, יליד 1980, הפך לשחקן המבוגר ביותר שלובש את מדי הנבחרת. קשר מכבי תל אביב שבר בחודשיים את שיאו של השוער יעקב חודורוב שהחזיק מעמד מאז 1964.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי