בן שהר: זהבי יכול לבוא מגל שני מול אלבניה, אבל אני לא המאמן

בן שהר משווה מול מולדובה
בן שהר משווה מול מולדובה | ערן לוף

חלוץ באר שבע דיבר ב-103FM, חיזק בעקיפין את דבריו של חמד וגם התייחס למשחק הגרוע מול מולדובה: "אולי הרגשנו שזה לא משחק חשוב". ואם יהיה פנדל ביום ראשון? "זהבי יבעט, אלא אם כן אחטוף לו"

(גודל טקסט)

 "ערן זהבי יכול לשחק כחלוץ מרכזי, והוא הראה את זה", כך אמר בן שהר חלוץ באר שבע ל-103FM לקראת משחק נבחרת ישראל מול אלבניה ביום ראשון במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018, "שחקן יכול לדבר עם המאמן ולומר לו איפה הוא הכי טוב מבחינתו על המגרש", הוסיף מספר 9 של באר שבע ושלח רמז עבה למאמן אלישע לוי, " אני חושב שזהבי גם יכול לעזור מגל שני מול נבחרת כמו אלבניה, אבל אני לא המאמן ואני לא מחליט".

שהר, הפנדליסט של האלופה שכבש חמישה שערים מהנקודה הלבנה, נשאל על האפשרות שישראל תקבל שריקה לבעיטה מ-11 מטר. "אם זהבי על המגרש הוא בועט הפנדלים, אלא אם כן אני אחטוף לו".

ביום שלישי קיימה הנבחרת משחק הכנה נגד מולדובה (1:1) ונראתה רע מאוד. "היה משחק אימון כדי להיכנס לכושר משחק ולהתחבר. אני לא מרוצה איך שנראינו, אף אחד לא מרוצה מההופעה. אני חושב שהמשחק מול מולדובה בא לנו בזמן, כדי שנקבל סטירה קטנה כדי לבוא יותר חדים מול אלבניה. היה משחק אימון והתייחסנו אליו כאל משחק אימון. כנראה הבעיה הייתה בגישה שלנו, כי חשבנו שזה משחק אימון. הייתה הרגשה שאולי זה לא היה הכי חשוב בעולם".

לקראת אלבניה אמר חלוץ הפועל באר שבע: "אנחנו עכשיו במחנה אימונים בשפיים, ועדיין לא נגענו בטקטיקה מול אלבניה. אנחנו צריכים לקחת נקודות מול אלבניה, למרות שהם נבחרת מצוינת. יש להם שחקנים גדולים בעולם ולא יהיה קל. אנחנו נצטרך איתנו את התמיכה של הקהל ושל כולם כדי להשיג את הניצחון. המשחק ביום ראשון יהיה שונה. פתוח ויותר קצבי. יש אווירה טובה בנבחרת וכל כולנו מסתכלים ליום ראשון. יש לנו הזדמנות ביום ראשון לתקן את ההופעה מול מולדובה ". כשנשאל על השחקנים שלא הגיעו לנבחרת: "אני לא רוצה להתייחס למי שלא הגיע. אלו שהגיעו נתנו את הכל הדשא".

שהר התייחס לפרשת חמד: "השחקנים מדברים על מה שקרה עם חמד, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה. תומר ילד גדול ויודע לשמור על עצמו ועל הפה שלו". לגבי המקום השלישי בבית: "כולנו יודעים שיש לנו בית מאד קשה, ואין יותר מדי ציפיות. לגבי המקום השלישי זה היעד שלנו ואנחנו רוצים יותר, אבל צריכים להיות ריאליים".

אלישע לוי וערן זהבי. הקפטן קובע למאמן? (דני מרון)
  זהבי. שייזהר ששהר לא יחטוף לו את בעיטת הפנדל (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי