מסתמן: כיאל במקום גולסה, בניון או שכטר במקום רפאלוב

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

אלישע לוי טרם תרגל הרכב למשחק מול אלבניה ביום ראשון בחיפה אבל שוחח עם השחקנים על הביזיון מול מולדובה. שכטר קיבל גביע הוקרה על הופעתו ה-25 בנבחרת

(גודל טקסט)

בירם כיאל, יוסי בניון ואיתי שכטר מתדפקים על ההרכב לקראת אלבניה בסמי עופר ביום ראשון במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. כך מסתמן בתום האימון שערכה הנבחרת החלה הערב (חמישי) בבית הנבחרות בשפיים. זאת למרות שהמאמן אלישע לוי לא תרגל הרכב וגם אפשר לשחקנים רבים לערוך אימון קל.


לפני האימון המאמן אלישע לוי שוחח עם שחקניו על היכולת החלשה במשחק ההכנה נגד מולדובה שהסתיים בתיקו 1:1 והבהיר כי נגד אלבניה חובה להציג יכולת גבוהה יותר ולשחק טוב יותר כדי לנצח.



לוי אמור לקיים מחר אימון סגור בשפיים ובו יתרגל את שיטת המשחק וההרכב בו עשויים להתבצע שינוי אחד או שניים. שני המתנדנדים הם אייל גולסה בקישור וליאור רפאלוב בכנף שמאל, שגם היו מהחלשים במשחק מול מולדובה. כאמור כיאל עשוי להשתלב במקום קשר מכבי תל אביב, בניון או שכטר במקום קשר ברוז'.


א
רפאלוב מתנדנד (אודי ציטיאט)


כיאל: זקוקים לדחיפה של הקהל
לפני האימון נשלח כיאל לדבר עם התקשורת ואמר: "המשחק נגד מולדובה לא היה הכי טוב שלנו, כולם יודעים. אבל בכל זאת זה היה משחק אימון בו המאמן ניסה לראות דברים ולפי זה יוחלט מי צריך לשחק ביום ראשון". 



המאבק על ההרכב:
"כל שחקן רוצה להיות ב-11. הרבה זמן לא שיחקתי כדורגל כי הליגה באנגליה נגמרה מוקדם יחסית. אני שמח שנכנסתי טוב למשחק מול מולדובה ב-45 הדקות ששיחקתי. ידעתי יום לפני מולדובה שיכול להיות שלא אפתח".


או
כיאל. "אני מבין את השיקולים של אלישע" (אודי ציטיאט)


היחסים עם אלישע לוי
: "מערכת היחסים שלי עם אלישע לוי היא מאוד טובה. הוא יכול לדבר איתי ולהגיד לי דברים, כמו הכושר שלי לדוגמה. אני מבין את השיקולים שלו. גם אני הרגשתי שלא שיחקתי הרבה זמן אחרי פגרה גדולה".



אלבניה: "נצטרך את הדחיפה של הקהל מול אלבניה. כל שחקן יודע מה אנחנו צריכים לעשות ולשפר. היו גם הרבה דברים טובים נגד מולדובה. אף קבוצה מישראל לא פנתה אליי".
.
בנושא אחר, הערב נערכה מסיבה לכבוד ההופעה ה-25 של איתי שכטר ובה זכה לקבל גביע הוקרה מיוחד. כמו כן, ציינו את הופעתו הראשונה של דוד קלטינס במדים הלאומיים.


איתי שכטר זכה לקבל גביע


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי