כדורגל במכביה: ותיקי ישראל גברו על ותיקי ברזיל 0:1

ותיקי ישראל
ותיקי ישראל | יח"צ

אבינועם מליחי כבש בפנדל אחרי שאורן סגרון החטיא לפניו מהנקודה הלבנה. כדורגל אולמות: ישראל - צרפת 0:6

(גודל טקסט)

 יום המשחקים השלישי במכביה התקיים היום (שישי), והמפגש שמשך את עיקר תשומת הלב היה במגרש החדש בעמק הארזים בירושלים, בו נבחרת ישראל ותיקים בכדורגל ניצחה 0:1 את נבחרת ברזיל, משער בפנדל של המחליף אבינועם מליחי. 

זה הלך קשה מול הברזילאים, ובמחצית הראשונה אורן סגרון החטיא פנדל כבר בדקה ה-10. הנבחרת פתחה עם ירון מליקה, גדי חזות, שרון צופין, ישראל כהן, איציק בן תורה, אמיר שלח, אייל חיים, יוסי שושני, ניר שיקווה, אורן סגרון ורונן חרזי. 

במחצית השנייה המאמנים שאול מימון ועופר לביא ביצעו 10 חילופים – השוער רפי כהן נכנס אל בין הקורות, יחד עם שחקני השדה – עופר שטרית, דוד הרשליקוביץ, תומר ברזילי, עודד צחי, אמיל חורגין, ניסן חיון, יניב בן אור, ונצח מסובי ששימש כקפטן בחצי השני.

הנבחרת זכתה בניצחון, לפני מפגשה ביום ראשון עם נבחרת אוסטרליה, וביום שלישי עם נבחרת ארה"ב. ראש המשלחת, שחקן העבר אדיב שרעבי סיכם: "לא היה פשוט, הברזילאים שיחקו חזק וטכני, אבל עשינו את הצעד הראשון ואנחנו מקווים להשיג ניצחונות נוספים ולזכות במדליית הזהב". 

בכדורגל אולמות – ישראל ניצחה את צרפת 0:6, וארה"ב גברה על קובה 0:5.  

בכדורסל, צרפת גברה על מקסיקו 41:105 (הרבו לקלוע לצרפת – אלקסיס בן שימול 13 נק', איימריק בן שימול, בני אל שיר, דוד חזיזה ועידן רג'ואן 12 כ"א). בנשים – קנדה ניצחה את בלגיה – 25:53. בכדורעף נשים אוקראינה גברה על בלגיה ב-3 מערכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי