איתי שכטר מחוץ לסגל הנבחרת, בבית"ר זועמים: "זו בושה". קבהא ובניון בפנים

שכטר ורד
שכטר ורד | דני מרון

הצהובים-שחורים ביקרו את אי זימונו של קפטן הקבוצה למשחקים נגד מקדוניה ואיטליה, כשגם עידן ורד נותר בחוץ: "נראה שיש שיקולים זרים". הקשר הוותיק דווקא כן זומן, כמו גם דוד קלטינס. שחקן מאריבור בפנים

(גודל טקסט)
מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי פרסם הערב (שבת) את הסגל לקראת שני המשחקים הבאים במוקדמות מונדיאל 2018 נגד מקדוניה ב-2 בספטמבר ואיטליה ב-5 בספטמבר.


מואנס דאבור שב לסגל לאור היכולת הגבוהה שהוא מציג לאחרונה במדי זלצבורג, כשגם טל בן חיים מספרטה פראג וחברו לשעבר במכבי תל אביב טל בן חיים הבלם זומנו לסגל. זימון מפתיע היה מרואן קבהא, קשר מאריבור שנמצא בסגל המורחב, ובנוסף מי ששבו לסגל הם אריאל הרוש תומר חמד לאחר פרשת ההשעיה שלהם בשל הביקורות שהועברה על לוי.



מהסגל ייעדרו הפצועים אלי דסה, אייל גולסה, רמי גרשון ובירם כיאל, בעוד יוסי בניון ומנור סולומון נמצאים בין רשימת הקשרים של אלישע לוי. קפטן הנבחרת ערן זהבי כבר שוהה בישראל ועורך אימונים אישיים עם אנשי הצוות המקצועי של הנבחרת.


מסתמן כי מעט באיחור הכוונה היא לתת את אפודת השוער הראשון לשוער מכבי חיפה עומרי גלזר במטרה להכשירו כבר מעכשיו להפוך לשוער הראשון בקמפיין הבא של מוקדמות אליפות אירופה. 
הנבחרת תתכנס כבר ביום שני בבית הנבחרות בשפיים ותקיים ביום שלישי בבוקר מסיבת עיתונאים ואימון באצטדיון רמת גן. 



חמד. הפרשה מאחוריו (דני מרון)


מי שנראה היה שיזכה לזימון ונותר מחוץ לסגל הוא חלוץ בית"ר ירושלים איתי שכטר, שנמצא בכושר מעולה, אולם לאלישע לוי זה לא הספיק. גם חברו בבירה עידן ורד נותר מחוץ לסגל, וכמוהם גם ניר ביטון ואופיר מרציאנו, שחקני סלטיק והיברניאן הסקוטיות. בבית"ר ביקרו את אי זימון ורד ושכטר וירו:
 "בושה. נראה שיש שיקולים זרים בזימונים".


הסגל המלא למשחקים מול מקדוניה ואיטליה

שוערים: עומרי גלזר (מכבי חיפה), אריאל הרוש (אנורתוזיס, קפריסין), בוריס קליימן (בית"ר ירושלים).


הגנה: טל בן חיים (מכבי ת"א), איתן טיבי (מכבי ת"א), שיר צדק (הפועל ב"ש), חאתם עבד אלחמיד (הפועל ב"ש), בן ביטון (הפועל ב"ש), אופיר דוידזאדה (מכבי ת"א), טאלב טוואטחה (פרנקפורט, גרמניה).


קישור: דוד קלטינס (בית"ר ירושלים), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה, רוסיה), אלמוג כהן (אינגולשטאדט, גרמניה), מרואן קבהא (מאריבור, סלובניה), מיכאל אוחנה (הפועל ב"ש), יוסי בניון (בית"ר ירושלים), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז', בלגיה), מאור מליקסון (הפועל ב"ש), דן איינבינדר (הפועל ב"ש), מנור סולומון (מכבי פ"ת).


התקפה:
טל בן חיים (ספרטה פראג, צ'כיה), ערן זהבי (גוואנגז'ו, סין), מואנס דאבור (רד בול זלצבורג, אוסטריה), תומר חמד (ברייטון, אנגליה).


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי