אלישע לוי לא ימשיך בנבחרת ישראל, בניון יפרוש אחרי ספרד

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

שיאן ההופעות במדים הלאומיים יעזוב את הנבחרת אחרי המשחק שינעל את הקמפיין, וייערך לכבודו טקס בטדי. המאמן יזומן לשיחה עם עופר עיני בחודש הבא על מנת לסיים את הקדנציה. טל בן חיים: "היו ימים לא קלים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הפסידה אתמול (שלישי) 0:1 לאיטליה, אבל החזירה ללקסיקון הכדורגל את המושג "הפסד של כבוד" שהאמנו כי חלף עבר מהעולם. שחקניו של המאמן אלישע לוי ניסו למחוק את אירועי ההפסד למקדוניה והוכיחו כי צריך לתת לרובם הזדמנות נוספת בקמפיין הבא של מוקדמות יורו 2020.

המאמן אלישע לוי לא מתוכנן להמשיך בתפקידו ויו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני יאפשר למאמן להוביל את הנבחרת בשני המשחקים שעוד נותרו נגד ליכטנשטיין וספרד, לפני שיקיים שיחה עם המאמן.

ישראל תסיים באכזבה גדולה ולא תצליח על פניו להגיע לדרג השלישי אשר יבטיח הגרלה נוחה יותר בקמפיין הבא. המצב בטבלה הוא שאלישע לוי ושחקניו יהיו זקוקים לשני ניצחונות על ליכטנשטיין וספרד בכל מחיר, במקביל לשני הפסדים של אלבניה נגד ספרד ואיטליה כדי לסיים שלישית. ישראל חייבת לנצח את ספרד וספק אם תוכל לעשות זאת, אפילו באצטדיון טדי.

אלישע לוי
אלישע לוי. לא ימשיך לעוד קמפיין (אודי ציטיאט)

המאמן הלאומי טען: "איטליה לא היו במשחק כי גרמנו להם להיראות רע". לאורך כל יום האתמול נושא פרישתו של ערן זהבי מנבחרת ישראל לא עלה בשיחות בין השחקנים והסיפור שייך לעבר. בנוסף, נראה כי מספר ליגיונרים לא יוזמנו למשחקי נעילת הקמפיין בהם טאלב טוואטחה ומואנס דאבור. בנבחרת היו מי שטענו כי אלישע לוי היה צריך לשחרר מהסגל את אלמוג כהן וליאור רפאלוב בשל העיסוק שלהם במעבר שלא יצא לפועל למכבי תל אביב.

השוער אריאל הרוש, שגילה יכולת מרשימה, יהיה השוער הפותח בשני המשחקים הבאים. למחמאות על יכולתו ועל מנהיגותו זכה הבלם טל בן חיים בהופעתו ה–94 בכחול לבן. יוסי בניון חגג 100 הופעות והוא הראשון שעושה זאת בנבחרת ישראל. בניון יפרוש בסיום הקמפיין מהמדים הלאומיים, ובמשחק האחרון נגד ספרד ייערך לו טקס מכובד באצטדיון טדי.

בניון: "במחצית הראשונה האיטלקים לא הגיעו לשום מצב, בחצי השני הם הגיעו להרבה מצבים. מנהל נבחרת ישראל ישראל סטוצ'ינסקי הבטיח בהופעה הראשונה שלי שאגיע ל–100 הופעות והייתה תקופה שחשבתי שזה לא יגיע כי לא זומנתי. זהבי? ערן לקח החלטה עם המשפחה שלו, עדיין לא ידוע אם יחזור או לא".

בניון עם שכטר. יפרוש מהמדים הלאומיים אחרי ספרד
בניון עם שכטר. יפרוש מהמדים הלאומיים אחרי ספרד (אודי ציטיאט)

החלוץ טל בן חיים: "היו ימים לא קלים בגלל זהבי. היינו חייבים לנצח את מקדוניה וזה לא קרה. היינו מאוד רוצים שזהבי יהיה איתנו, לצערי עשה טעות והיה חייב לשלם עליה. ניסיתי לתת צ'יפ גם במשחק הזה, חבל שהכדור לא נכנס כמו בפעם שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי