פורסם סגל הנבחרת: אלירן עטר זומן, גם גידי קאניוק

אלירן עטר
אלירן עטר | אריאל שלום

אלישע לוי פרסם את רשימת השחקנים שיתמודדו בשבוע הבא מול ליכטנשטיין ולאחר מכן נגד ספרד. קליימן הודח לטובת עמוס, דאבור וטוואטחה מחוץ לרשימה, עידן ורד וניר ביטון זכו לזימון מחודש. לסגל המלא

(גודל טקסט)

 נבחרת ישראל תתארח בשבוע הבא בליטכנשטיין (שישי, 6.10) ושלושה ימים לאחר מכן תארח באצטדיון "טדי" את ספרד החזקה, והבוקר (שישי) פרסם המאמן הלאומי אלישע לוי את סגל השחקנים לשני המפגשים.

במפתיע, אולי הליגיונר בכושר הטוב ביותר, מואנס דאבור שאף כבש אתמול ב-0:1 של זלצבורג על מארסיי בליגה האירופית, נותר מחוץ לסגל – ובמקומו שב לסגל חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר. ליגיונר נוסף שלא זומן הוא המגן השמאלי טאלב טוואטחה, שבהתכנסות הקודמת נופה, כך לפי הצוות המקצועי, מכיוון שלא השקיע באימון המסכם כשהבין שהוא מחוץ להרכב.

שחקן נוסף שציפה לזימון ולא קיבל אותו הוא דיא סבע, כוכב מכבי נתניה ומלך שערי ליגת העל לעת עתה שהרשית שש פעמים ובישל פעמיים. ניתן לומר שמי שקיבל את מקומו הוא גידי קאניוק, קשר פחטאקור טשקנט האוזבקית שהשבוע אף כבש לראשונה. מרואן קבהא, קשר מאריבור שזומן במפתיע לאחר צמד המפגשים מול ב"ש והרשים במדי הנבחרת, שמר על מקומו בסגל.


נאתכו וקבהא באימון הנבחרת. שמרו על מקומם בסגל (אודי ציטיאט)

מי שכן יזכה לייצג בסגל הנבחרת את מכבי נתניה הוא השוער דני עמוס, שיחליף בסגל את בוריס קליימן, שוער בית"ר ירושלים שלאחרונה ירד ביכולתו וכעת איבד גם את מקומו בסגל של אלישע לוי. מבית"ר ירושלים כן זומנו יוסי בניון, עידן ורד ואיתי שכטר.

כמובן שגם בלם הפועל באר שבע שיר צדק לא זומן לאור מבחן הסמים בו כשל וההמתנה לתוצאות הבדיקה השנייה. כן זומן מהפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד, במקומו של צדק. שחקן נוסף ששב לסגל הוא ניר ביטון, קשר סלטיק.

הסגל המלא:
שוערים: אריאל הרוש, עומרי גלזר, דני עמוס


הגנה:
טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, חאתם עבד אלחמיד, דור אלו, אופיר דוידזאדה, דוד קלטינס


קישור:
אלמוג כהן, ביברס נאתכו, דן איינבינדר, גידי קאניוק, מרואן קבהא, ליאור רפאלוב, עידן ורד, מאור מליקסון, יוסי בניון, ניר ביטון.


התקפה:
טל בן חיים, אלירן עטר, איתי שכטר, תומר חמד.


בניון ושכטר במשחק הנבחרת. יתייצבו גם מול ליכטנשטיין וספרד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי