דאבור: אם לא הייתי מחויב, הייתי שמח על אי הזימון

דאבור
דאבור | צילום: ערן לוף

חלוץ רד בול זלצבורג, שלא זומן לצמד המשחקים הקרוב של נבחרת ישראל, לא נשאר חייב לטענות של אלישע לוי: "מטנף? חינכו אותי מגיל קטן להגיד את האמת בפנים, גם אם לפעמים היא לא נעימה"

(גודל טקסט)

סערה חדשה בנבחרת ישראל? אחרי שהמאמן אלישע לוי הסביר שלא זימן את חלוצה המצטיין של רד בול זלצבורג, מואנס דאבור, לשני המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 מול ליכטנשטיין וספרד בגלל חוסר מחויבות, השחקן הגיב בתוכנית הספורט של 103FM.

"אם אני באמת לא מחוייב ולא רוצה לשחק בנבחרת, אז הייתי אמור להיות שמח ולא מאוכזב מאי הזימון", אמר דאבור. "אתם יכולים לשאול את גיא לוזון כמה אני מחוייב לנבחרת וכמה אני רוצה וגאה לייצג את המדינה, הוא יודע יותר טוב מכולם".

 

מלך השערים של הליגה האוסטרית לא נשאר חייב וענה גם לשאר הטענות של המאמן הלאומי: "מטנף? חינכו אותי מגיל קטן להגיד את האמת בפנים, גם אם לפעמים היא לא נעימה, אז שכל אחד יקרא לזה איך שהוא רוצה, אצלי יש רק אמת אחת. נפצע תמיד? יש רופא לנבחרת והוא קובע מי פצוע ומי לא, לא אף אחד אחר, תשאלו אותו…".


דאבור. "רוצה וגאה לייצג את המדינה" (ערן לוף)

כאמור, מואנס דאבור נמצא בכושר נהדר במדי קבוצתו רד בול זלצבורג ומתחילת העונה כבש שבעה שערי ליגה ועשרה שערים בכל המסגרות, ורק בשבוע האחרון כבש שער ניצחון ב-0:1 של קבוצתו על מארסיי בליגה האירופית וצמד מול וולפסברגר במחזור האחרון בבונדסליגה האוסטרית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי