שכטר ועטר תורגלו בהרכב הנבחרת, אלישע לוי: "מקווה לנצח"

אלישע לוי עם טל בן חיים
אלישע לוי עם טל בן חיים | ההתאחדות לכדורגל

מאמן נבחרת ישראל ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש (שישי, 21:45) בליכטנשטיין: "קיבלנו את התנאים הטובים ביותר, אנחנו באותו מלון בו התארחה איטליה, מיותר להתלונן". צפו בביצוע של עטר באימון המסכם

(גודל טקסט)

כשהיא מקווה לסיים את הקמפיין בצורה חיובית, נבחרת ישראל ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים בליכטנשטיין לקראת המשחק מחר ב-21:45. כזכור, הנבחרת של אלישע לוי ספגה ארבעה הפסדים רצופים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 שברוסיה והיא תקווה לנצל את המפגש מול הנבחרת החלשה בבית לקראת המשחק ביום שני באצטדיון טדי מול נבחרת ספרד. 
 



כזכור, הצוות המקצועי קיים אתמול שיחה בנושא ההרכב הפותח נגד ליכטנשטיין, כאשר צפויה רוטציה לאור העובדה שכבר ביום ראשון בערב ייערך אימון מסכם ולמחרת תתארח ספרד בירושלים. על פי גורמים בנבחרת, לאחר שהשחקנים ראו את הוידאו של נבחרת ליכטנשטיין נטען כי מתבקשים שינויים שיאפשרו לשחקנים הבכירים לנוח לפחות חלקית, אולם רק הערב בוואדוז תתקבל החלטה לאחר האימון המסכם בוואדוז. 






נכון לרגע זה, בקו האחורי אין החלטה סופית בעמדת המגן הימני בין דוד קלטינס לדור אלו, בעמדת הבלם לצדו של טל בן חיים יוחלט הערב בין איתן טיבי לחאתם עבד אלחמיד. בקישור קיימת חשיבה בין מאור מליקסון לניר ביטון ובהתקפה אמור לפתוח אלירן עטר לצדו של תומר חמד, כשאין עדיין החלטה מי יפתח מבין חלוץ ספרטה פראג טל בן חיים לליאור רפאלוב.


אלישע פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו מכבדים את ליכטנשטיין, מכירים אותם והיה לנו מאוד קשה מולם בארץ. חוץ מנבחרת ספרד כל הנבחרות בבית התקשו מולם, אבל פחד היא לא מילה מתאימה. אנחנו לא מפחדים, נבוא לעשות הכול כדי לנצח. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח ואני מקווה שנעשה את זה". 



מקווים לנצח. אלישע ובן חיים (ההתאחדות לכדורגל) 


המאמן הלאומי הוסיף: "יש לי תוכנית משחק לקראת מחר, אבל לא אציג אותה כאן. אנחנו לא חושבים על המשחק מול נבחרת ספרד ביום שני, אלא מתרכזים במשימה הקרובה. עשינו הכנה טובה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי".


התלונות של השחקנים: "קיבלנו את התנאים הטובים ביותר ואף אחד לא צריך לחפש תירוצים. אנחנו משתכנים באותן מלון בו הייתה איטליה הגדולה, כך שאם שחקן כזה או אחר בחר להתלונן זה מיותר. יש את עניין הטיסה חזרה, אבל הנבחרת משתדלת לא לטוס בשבת ואני מאמין שנדע להכין את עצמנו גם לספרד". 



עטר ובניון (אתר רשמי) 


הקפטן, טל בן חיים, הוסיף: "כל משחק במדי הנבחרת מרגש, ללא קשר למספר כזה או אחר. אני מרגיש מצוין, חזרתי להיות טל בן חיים של לפני שנה וחצי. לא צריך להעיר אף אחד או לדרבן. אני מצפה מכל שחקן בכל משחק נבחרת להגיע במוכנות הגבוהה ביותר".


מאוחר יותר, קיימה הנבחרת את האימון המסכם בו אלישע לוי תרגל את אריאל הרוש בין הקורות. חוליית ההגנה תכלול את דוד קלטינס, טל בן חיים, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה. במרכז הקישור מרואן קבהא ישתף פעולה עם ביברס נאתכו ובחלק הקדמי תומד חמד ואיתי שכטר כאשר בכנפיים: אלירן עטר וליאור רפאלוב.


הרכב משוער: אריאל הרוש, דוד קלטינס, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, מרואן קבהא, ביברס נאתכו, ליאור רפאלוב, אלירן עטר, תומר חמד, איתי שכטר. 



אלישע (אתר רשמי) 

חוזר לשער. הרוש (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי