מליקסון תורגל במקום שכטר, אלישע לשחקנים: צריך תוצאה גבוהה

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | טוויטר

מאמן הנבחרת יילך על קשר הפועל ב"ש במקום חלוץ בית"ר שהיה נראה כי יפתח מול ליכטנשטיין (21:45). לוי ערך אסיפה: "התוצאה תשפיע על מה שיהיה מול ספרד בשני"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש הערב (שישי) ב-21:45 את נבחרת ליכטנשטיין למשחק הלפני האחרון במוקדמות מונדיאל 2018 והמאמן אלישע לוי ככל הנראה יילך על שינוי אחד לפחות ביחס להרכב שתורגל אתמול.

בתרגול הטקטי שנערך הבוקר מאור מליקסון תורגל בהרכב במקומו של איתי שכטר, שתורגל ב-11 אתמול. לוי התייעץ עם עוזריו רפי כהן ועמיר תורג'מן והשלושה בצוותא החליטו על השינוי. במרכז ההגנה אמורים לפתוח טל בן חיים ואיתן טיבי, ביניהם יש הבנה כתוצאה מהעובדה ששניהם משחקים במכבי תל אביב. בצד ימין של ההגנה אמור לפתוח דוד קלטינס. בחוד מי שאמור לקבל את המושכות הוא תומר חמד.


בנוגע למשחק, אלישע לוי דיבר עם השחקנים והעביר להם מסר ברור: "אף על פי שלא היה קל מול ליכטנשטיין בישראל (1:2) צריך לנצח בתוצאה גבוהה כי המשחק ישפיע על היכולת ביום שני מול ספרד. עזבנו את המשפחות אז בואו לא נחזור בידיים ריקות".

הרכב משוער: אריאל הרוש, דוד קלטינס, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, מרואן קבהא, ביברס נאתכו, מאור מליקסון, אלירן עטר, ליאור רפאלוב, תומר חמד.


אלישע לוי. ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקנים (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי